En dan maar hopen dat ze niet stuk gaatOp zaterdag 18 augustus 2001 16:39 schreef TweakerJager het volgende:
Da's sim-pel: IBM
Verwijderd
Het enige nadeel is dat er de geruchten gaan over een hogere uitval
IBM helaas nog niet. Maar MAXTOR kicks ass. Ze zijn stil (ratelen niet) en betrouwbaar.
Beste diagnose software trouwens van OnTrack voor Quantum. Maxtor's Maxblast en Seagate Tools zijn prima.
Ik lees nogal wat geruchten over duurzaamheid van IBM, wat betekent dat concreet?? Dataverlies, herrie, langere zoektijden ?
Duitsers zweren bij IBM, Nederlanders hebben voorkeur voor Maxtor. succes
Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95
Verwijderd
Als ik er weer eentje moest hebben denk ik,...ehhh maxtor misschien? Geen idee eigelijk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
Raid 0
Verwijderd
IMB is een dikke vette afrader, ze gaan 1 voor 1 stuk.
Maxtor, Seagate en Quantum is rete traag.
Ik heb thuis 4 WD harde schijfen en heb nog nooit een probleem gehad dat ze kapot gingen. De oudste is 4 jaar oud en wordt nog steeds iedere dag gebruikt.
Dus koop gewoon IBM als je die lekker lijkt. Zo niet Seagate ben ik ook altijd tevreden over geweest.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Dus geen Highpoint ATA66 met IBM, goed koelen, en geen rare fratsen.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Bespaar jezelf een hoop ellende en gezeur, en koop een Western Digital uit de BB serie.. Zijn hele snelle, stille en betrouwbare schijven.
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Ik zou IBM kopen dus.
WD = betrouwbaar
IBM = snel
WD vind ik niet echt zo betrouwbaar ik had altijd problemen met die caviar schijfjes voor mij geen WD meerOp zondag 19 augustus 2001 02:50 schreef frenkpie het volgende:
WD en IBM zijn zeer gewild
WD = betrouwbaar
IBM = snel
ja IBM is wel snel ( heb er zelf ook 1 ) maar veel uitvallers (heb ik nog nooit gehad ) maarja veel mensen gebruiken ook een IBM schijf dus het zal wel mee vallen
Verwijderd
Ik denk zowiezo dat de merken Seagate, Maxtor en Western Digital prima en betrouwbaar zijn. Ik heb zelf nog nooit IBM schijven gehad, maar je gaat dan toch op verhalen van andere af, en ik hoor TE veel slechte berichten over IBM schijven, hoge kaduuk score, enz. En daar zitten we toch niet op te wachten. Voor de rest geldt persoonlijke smaak denk ik.