Steam doiwnloads stoppen af en toe

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonSpijker
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 05-10-2021
Ik heb regelmatig op steam spellen gedownload, maar elke keer is er hetzelfde probleem. namelijk als ik begin met downloaden dan gaat hij voor een tijdje en dan neemt hij tussen stops, terwijl als ik een internet speed test doe is hier niks van te merken. is er hier iemand die mij kan helpen alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Hier kun je niks aan doen, gewoon wachten totdat je download en installatie voltooid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:00
LeonSpijker schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:42:
Ik heb regelmatig op steam spellen gedownload, maar elke keer is er hetzelfde probleem. namelijk als ik begin met downloaden dan gaat hij voor een tijdje en dan neemt hij tussen stops, terwijl als ik een internet speed test doe is hier niks van te merken. is er hier iemand die mij kan helpen alvast bedankt!
Soms pauzeert hij de downloads en zie je de hardware (HDD) activiteit onhoog schieten. Blijkbaar worden soms updates en games in delen gedownload en geinstalleerd en wacht steam met de volgende download tot de (deel)installatie klaar is. Doe je niks aan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37334

Definieer 'tijdje'

Check disk usage tijdens stop.
(niet dat je daar wat tegen kan/wil doen)

En standaard Tweakers antwoord: "wat zei Steam toen je contact opnam?"(grapje)

Zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Kan je een screenshot plaatsen van het downloadgrafiekje? Daarmee bedoel ik dit:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4IHqbSm.png

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 08:40

Remi

Moo!

Standaard stopt hij ook met downloaden als je een spel gaat spelen via Steam. Als dit het is kan je het uitzetten mits je pc maar krachtig genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .nathan.
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 01-06-2024
je kan ook proberen achtergrond apps uit te zetten ik had daardoor ook dit probleem op mijn vorige pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:43

BM

Moderator Spielerij
@LeonSpijker Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum, en maak je titel even wat duidelijker :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1