16 jaar oude kwetsbaarheid gevonden in printersoftware van H

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 11:20
@AverageNL Wat wel belangrijk is om te vermelden is dat het alleen gaat om Laserprinters, niet inkjet printers. De meeste consumenten hebben een inkjet printers en dat is toch de voornamelijke doelgroep van Tweakers.

nieuws: 16 jaar oude kwetsbaarheid gevonden in printersoftware van HP, Samsun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-10 21:15

AverageNL

Redacteur
Nu je het zegt! Er staan inderdaad alleen laserprinters in de lijst van HP/Samsung vermeld en ook de genoemde Xerox-modellen zijn allemaal laserprinters. Ik krijg het met geen mogelijkheid in de kop verwerkt (hard limiet m.b.t. het aantal karakters), maar ik heb het nu wel meermaals in de tekst verwerkt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 8x4
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

8x4

AverageNL schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:49:
Nu je het zegt! Er staan inderdaad alleen laserprinters in de lijst van HP/Samsung vermeld en ook de genoemde Xerox-modellen zijn allemaal laserprinters. Ik krijg het met geen mogelijkheid in de kop verwerkt (hard limiet m.b.t. het aantal karakters), maar ik heb het nu wel meermaals in de tekst verwerkt :)
"Software van laserprinters (HP, Samsung,Xerox) bevat al 16 jaar een kwetsbaarheid"? *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
AverageNL schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:49:
"16 jaar oude kwetsbaarheid ontdekt in laserprinterdrivers HP, Samsung en Xerox"

Is 1 teken minder dan de huidige titel :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-10 21:15

AverageNL

Redacteur
Ah, ik had 'van' laten staan, maar in een kop kan dat inderdaad eventueel worden weggelaten. Ik heb het dan toch aangepast (gebaseerd op suggestie 2 - eerste is ook goed, maar we doen doorgaans geen haakjes in teksten of koppen :)). Bedankt!