Omdat mijn mobo geen temp meten ondersteunt dacht ik dit erin te doen

en dan dit tussen mij heatsink ter hoogte van de core proppen

kan dit?
en dan dit tussen mij heatsink ter hoogte van de core proppen
kan dit?
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
| | --+-- | | R.I.P. |
nee ik bedoel dat ik hem tussen de ribben van een heatsink stopOp zaterdag 18 augustus 2001 16:36 schreef Leipo het volgende:
het zou kunnen passen als die temp sensor maar niet te dik is: anders tilt hij je heatsink net van je CPU af met het resultaat:
code:
1 2 3 4 5 6 | --+-- | | R.I.P.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Verwijderd
Verwijderd
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Verwijderd
Op zondag 19 augustus 2001 13:34 schreef de_koeievanger het volgende:
als iemand me ken vertellen hoe ik een plaatje moet posten (heb ik nog nooit gedaan, weet ik... heeel stom) dan zal ik da ffies doen
Mzzls
1
| [img]http://www.plaatje.nl[/img] |
en dat ding doet het nog ?Op zondag 19 augustus 2001 13:34 schreef de_koeievanger het volgende:
als iemand me ken vertellen hoe ik een plaatje moet posten (heb ik nog nooit gedaan, weet ik... heeel stom) dan zal ik da ffies doen
Mzzls
Hier dus et plaatje...
[afbeelding]
Verwijderd
Alleen is nu de vraag : Hoe groot is de kans dat je de hele socket naar de gal helptOp zondag 19 augustus 2001 16:09 schreef surreal het volgende:
Tuurlijk doet ie het nog, je vijlt alleen het plastic weg. Dan 'slalom' je dus de draad van de sensor tussen de pinnetjes van je processor door, en leg je de sensor in 't midden. Zet dan je cpu er weer op.
Verwijderd
Niet ???Op zondag 19 augustus 2001 16:18 schreef de_koeievanger het volgende:
stille hand en een goede dremel (raad je de slijptool af in elk geval), kan nie mislukken toch????
Verwijderd