Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fumo020
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-07-2021
Mijn vraag
...mijn motorola g8 power heeft een kapot scherm en die deed het een tijdje gewoon alleen was die laatst toen die een aantal uur in mijn zak zat kapot. er zit dan soms een streep in mijn scherm. de kleuren zijn dan vaag en alles is dubbel of een sherm van een minuut geleden is dan nog zichtbaar door elkaar heen. Ik heb een nieuw scherm besteld alleen vraag ik mij af of ik dan ook een lcd nodig heb.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...motorola g8 power

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...oled saver app en ik heb dit besteld alleen weet ik niet of het genoeg is https://www.mmobiel.com/n...SAHfVc7eHUWRoC1zsQAvD_BwE

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat versta je onder "scherm"? In jouw geval zal de LCD, of de kabel van moederbord naar LCD defect zijn. Soms kun je die loshalen van het glazen scherm wat er voor zit, over het algemeen koop je de LCD in één met een glazen scherm. Dit is vaak het makkelijkst te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:56
Het minste gedoe (maar wel iets duurder) is lcd inclusief frame te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fumo020
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-07-2021
Dankjulliewel dan zoek ik verder uit hoe ik hem moet maken. Dat is wel te doen toch? alleen het scherm inclusief lcd vervangen.
Vriendelijke groet fumo

[ Voor 4% gewijzigd door fumo020 op 21-07-2021 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat hangt er van af hoe het toestel in elkaar zit. Zie je schroefjes zitten? Dan wordt het makkelijker. Wanneer alles geplakt zit moet je je tijd nemen, föhnen en waarschijnlijk na de tijd weer een lijmrandje aanbrengen.