Geluid en beeld voor mobiele escape room (buiten)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJPQR
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22-07-2021
Een vriend en ik zijn een mobiele escape room aan het ontwikkelen. Hiervoor zoeken we een manier om korte video's af te spelen op een tablet. Hierbij is het belangrijk dat de deelnemers dat wat er gezegd wordt op de video's goed kunnen verstaan.

We zaten zelf te denken aan een tablet met daaraan gekoppeld een bluetooth luidspreker, maar qua merk hebben we nog geen idee. Budget ligt rond de €500.

De escape room richt zich specifiek op kinderen, dus de devices moeten ook het liefst tegen een stootje kunnen. 8)7

Bedankt voor jullie tijd!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Hoe groot is de groep deelnemers? Voor geluid maakt het nogal uit of je 3 of 15 mensen wil bereiken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJPQR
5 a 6. Het idee is dat ze samen naar het beeld kunnen kijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik zou voor een bedrage oplossing kiezen. Simpel maar doeltreffend zijn ouderwetse pc speakers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

g0tanks

Moderator CSA
Ik zou dan even zoeken naar tablets met goede frontfacing speakers, voor zover ze nog bestaan. De oude Lenovo Yoga Tablet 3 had dat bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://fdn2.gsmarena.com/vv/pics/lenovo/lenovo-yoga-tab-3-pro-1.jpg

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:42
Is gewoon een mobiele speaker met draadloze en niet draadloze verbindingsopties het handigst? Accu's zijn om de zoveel tijd te vervangen (onlangs moeten doen bij ons op school tbv buiten lessen). Accu's voor 2 stuks was 75 euro met erin doen.).

https://www.bax-shop.nl/keuzehulp/mobiele-accu-speakers

Zoiets bedoel ik dus:
https://www.bax-shop.nl/m...obiele-accu-speaker#video

[ Voor 15% gewijzigd door Cave_Boy op 21-07-2021 19:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJPQR
Dank allemaal! Dit geeft veel ideeën om verder uit te zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mobiele escape room met 5 kids er in...dan praat je over een mobiele schaftkeet oid?
Ik zou denk ik gewoon voor een monitor en twee losse PC speakers gaan, dat kan min of meer vast blijven staan hange. En anders in een flightcase.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJPQR
Dat van die keet is een goed idee!

Onze espace room is een bolderkar met daarin allerlei puzzels, paneeltjes en laadjes. De kinderen gaan dus niet daadwerkelijk ontsnappen, maar ze moeten puzzels oplossen om informatie te verkrijgen over de volgende locatie.
Pagina: 1