Voor de elektrische fietsen van Veloretti (Ivy en Ace) bestaat een app. Zowel de fietsen als de app zijn nieuw dus er zullen vast verzoeken zijn om nieuwe of verbeterde functionaliteit. Dergelijke verzoeken kunnen hier verzameld worden.
Gaat veloretti hier ook meelezen dan of wat is de bedoeling?
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
- Onthouden van ingestelde trapfrequentie bij uitschakelen
- Import van gpx bestanden
Ik ga ze in ieder geval attent maken op de thread.DrivinUCrazy schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 18:14:
Gaat veloretti hier ook meelezen dan of wat is de bedoeling?
Ik weet niet of het mogelijk is, maar op iOS automatisch fiets-activiteit starten.
En als de fiets idd 3G of 4G heeft: een. Api waarmee je kunt zien of de fiets aan staat en hoe vol de batterij is.
En als de fiets idd 3G of 4G heeft: een. Api waarmee je kunt zien of de fiets aan staat en hoe vol de batterij is.
[ Voor 41% gewijzigd door Kix@$$ op 21-07-2021 18:35 ]
- Automatische stand van verlichting op X tijdstip of zonsondergang.
- Regelen verlichting via diamond display.
- Navigatie aanwijzingen op diamond display lijkt alleen te updaten als de telefoon unlocked is, waardoor het noodzakelijk is telefoon continue vast te houden.
Het automatisch uitschakelen van het display en de lampen na x aantal minuten inactiviteit.
Dit is eenvoudig te verhelpen door de Veloretti app locatie toegang te geven, ook als je telefoon de app niet actief gebruikt. Je hebt de volgende keuzes:Schwin schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 18:38:
- Navigatie aanwijzingen op diamond display lijkt alleen te updaten als de telefoon unlocked is, waardoor het noodzakelijk is telefoon continue vast te houden.
- Allow all the time
- Allow only while using the app
- Ask every time
- Deny
Alleen de optie 'Allow all the time' zorgt ervoor dat je telefoon de locatie van de Veloretti navigatie kan bijhouden en doorstuurt naar het diamond display. Ik gok dat die van jou nu nog op 'Allow only while using the app' staat.
Dat de laatste instellingen behouden blijven zoals licht aan of uit, stand van ondersteuning. De cadans die nu terugspringt naar 60.
Automatisch uitschakelen na x minuten
Automatisch uitschakelen na x minuten
Verlichting kun je aan/uit zetten door de + knop ingedrukt te houden....Schwin schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 18:38:
- Automatische stand van verlichting op X tijdstip of zonsondergang.
- Regelen verlichting via diamond display.
Leuk initiatief dit topic hoor, maar op hun website staan diverse e-mail adressen, zoals een service adres, waar je suggesties heen kunt sturen, is dat niet veel makkelijker dan via een third party forum?
Zoals je hierboven al ziet geven mensen elkaar ook tips en tweaks om wat nog niet lukt toch voor elkaar te krijgen. Dat scheelt weer in de wachtrij van vragen die Veloretti krijgt. En ze zouden denk ik ook gek worden als veel mensen met dezelfde verzoeken komen. Wel een call to action ja maar dat kan via het forum toch gecondenseerder.FastFred schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 19:54:
Leuk initiatief dit topic hoor, maar op hun website staan diverse e-mail adressen, zoals een service adres, waar je suggesties heen kunt sturen, is dat niet veel makkelijker dan via een third party forum?
Zou ook fijn zijn om je cadans tijdens het fietsen via je stuur te kunnen aanpassen.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.