N26 heeft een zeer mooie actie! €50 gratis geld als je als nieuw lid €50 besteed met je N26 pas! Dus jij en ik krijgen beide €50 van N26!
Wat moet je doen? Aanmelden via mijn referral link (ander geen bonus!)
Referral link: *knip*
Losse Code: *knip*
Doorloop de KYC (het is een bank, dus KYC is nodig)
Betaal 50 euro met je N26 pas in 1 transactie. Krijg €50 op je rekening gestort!
N26 ondersteunt ook Google pay, dus wellicht kan je die direct gebruiken als je fysieke pas nog onderweg is.
Tips:
Koop iets kleins in de supermarkt, en pin €50 bij. Nu heb je zonder vrijwel iets besteed te hebben, voldaan aan de actievoorwaarden :-)
Voeg je N26 pas toe aan je Curve account. Zo kan je na aankoop met je N26 kaart nog switchen naar een andere pas.
Wat moet je doen? Aanmelden via mijn referral link (ander geen bonus!)
Referral link: *knip*
Losse Code: *knip*
Doorloop de KYC (het is een bank, dus KYC is nodig)
Betaal 50 euro met je N26 pas in 1 transactie. Krijg €50 op je rekening gestort!
N26 ondersteunt ook Google pay, dus wellicht kan je die direct gebruiken als je fysieke pas nog onderweg is.
Tips:
Koop iets kleins in de supermarkt, en pin €50 bij. Nu heb je zonder vrijwel iets besteed te hebben, voldaan aan de actievoorwaarden :-)
Voeg je N26 pas toe aan je Curve account. Zo kan je na aankoop met je N26 kaart nog switchen naar een andere pas.
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 21-07-2021 17:44 ]