Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ictertje
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-05 11:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NJHOJiiUhrPtIVanXxhF0rjgreg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SlXbBYV0bPAD7u7VD401y47X.webp?f=fotoalbum_large
Graag wil ik jullie behoeden voor het feit dat je ZELF geen garantie hebt als je een tweedehands RX6000 kaart koopt die van amd.com vandaan komt.

Kaarten die gekocht worden op amd.com worden geregistreerd op naam, als iemand anders dan de originele koper deze kaart aanmeld voor warranty support word dit afgewezen. Je zult dus in samenspraak met diegene waarvan je de kaart heb gekocht een warranty support case aan moeten maken. Ook word de videokaart altijd terug gestuurd naar de originele koper.

Ik had een support case ingeschoten bij AMD met het volgende:
Hello, i have a question, what are the warrenty rules if i buy a sealed 6800XT from someone who has bought this one from AMD.com? can i use full warranty support even though i'm not the original buyer? according to dutch/european law i should have warranty for 2 years anyway.

Ik kreeg dit terug als reactie:
Please note the warranty is applicable only for original purchaser and cannot be transferred. We do not have the option to change shipping address.
you must get in touch with the person from whom you bought the graphic card for further assistance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaïr.exe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:49
Beste is om contact te onderhouden met de tweedehands verkoper en bij aankoop wel kort de garantie te bespreken. Had mijn 6900XT voor msrp aangeboden en als er iets mee is, dan wil ik het reparatie/rma proces wel afhandelen voor die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:01

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Wat nou als je verhuist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Dan passen ze het adres aan. Mits je natuurlijk de orginele koper was van de kaart op AMD.com.

Dit gaat over het orginele adres aanpassen naar het adres van de niet orginele koper.

[ Voor 16% gewijzigd door jack zomer op 21-07-2021 13:15 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-07 18:22
Dan ga je er ook vanuit dat er altijd iets kapot gaat binnen de 2 jaar?

Buiten DOA nog geen enkele kaart geweten dat de geest gegeven heeft en het aantal kaarten al door mijn handen gegaan is heel hoog. Je hebt er natuurlijk altijd die perse altijd kaarten willen overvolten etc voor de benchmarks :) ik undervolt ALTIJD en reduceer max ghz. Ik koop liever een zwaardere kaart en dan wat downtunen dan andersom... ze draaien ook met turbo vanuit stock... die 1-2fps gaat de wereld van verschil niet maken.

als extra punt, spreek duidelijk af met je koper, ik heb mijn vorige kaarten doorverkocht na upgrade en laat ze steeds met veel plezier aan huis komen en geef kopje koffie :)

maw weet wat je koopt, maar an sigh maak je van een muis een olifant.
Ook zal ik veel liever een sealed kopen dan eentje waar de standaard tekst is: enkel gebruikt voor casual gaming, ja het kost misschien enkele tientjes meer voor extra zekerheid ;)

[ Voor 10% gewijzigd door d3x op 27-07-2021 07:37 ]

BE / SMA 4.2 KWp West / dual MT Venus E 5KW (V151), CT003 ( v114) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ictertje schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 12:48:
Please note the warranty is applicable only for original purchaser and cannot be transferred. We do not have the option to change shipping address.
you must get in touch with the person from whom you bought the graphic card for further assistance.
Dat is toch niet rechtsgeldig?
In beginsel geldt dat garantie van de Winkel op producten overgedragen wordt indien het goed doorverkocht wordt (artikel 251 lid 1 Boek 6 BW***). Veel Winkels sluiten in hun algemene voorwaarden de overdracht van garantie ook niet uit.

Garantie is een kwalitatief recht welke automatisch mee overgaat indien het product wordt overgedragen (onder bijzondere titel).
Juridisch | Vragen | Onderneming | Recht | Bedrijf | privacy: Juridisch: Twee....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:41
Recht hebben en recht krijgen. Nog altijd 2 compleet verschillende dingen in veel landen.
En wat ga je beginnen tegen een miljarden bedrijf?
Je zal ze voor de rechter moeten slepen en daar heeft het gros het geld of geduld niet voor en dus is de wet te vaak niets waard.
Pagina: 1