Klant Coolblue Energie? Exclusieve korting?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbendijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06-2022
Hallo,

Wat is het concrete aanbod van producenten die met exclusieve korting worden aangeboden aan coolblue energie klanten? En hoe hoog zijn deze kortingen?

Op de website wordt heel globaal aanbod gepresenteerd (geen merken/modellen en prijzen) met tekst: "korting TOT €250,-"

Helaas mocht een klantenservice medewerker van Coolblue deze informatie niet delen (verhaal dat het een persoonlijk aanbod is, én dat het aanbod regelmatig wisselt ofzo).

Voor mij best wel een doorslaggevend stukje informatie omdat wij gaan verhuizen en ook best wat nieuw apparatuur nodig hebben (wasmachine, vriezer, inductieplaat, etc.)

Is iemand klant bij Coolblue energie en wil/kan die persoon dit stukje informatie met mij delen?

Dank. Groet Gerben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:02
Hier staat toch een overzicht?

https://www.coolblue.nl/e...rende-producten/kortingen

En hier de producten:

https://www.coolblue.nl/e...cten-van-de-bespaarwinkel

Ben er zelf geen klant overigens, dus geen ervaring mee.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04
Je kan op de website gewoon je verbruik invoeren en dan zie je hoeveel korting je krijgt. Was in mijn geval 100 euro bij 1 jarig contract en 300 voor 3 jaar.

Mijn advies zou zijn om het via een vergelijkingssite af te sluiten. Dan krijg je de welkomsbonus gewoon uitgekeerd en kan je dat overal uitgeven.
Zelf stap ik al jaren over via *knip*
Let even op links met referrals aub die zijn niet toegestaan.

[ Voor 27% gewijzigd door tweakduke op 21-07-2021 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:02
chrisborst schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:55:
Je kan op de website gewoon je verbruik invoeren en dan zie je hoeveel korting je krijgt. Was in mijn geval 100 euro bij 1 jarig contract en 300 voor 3 jaar.

Mijn advies zou zijn om het via een vergelijkingssite af te sluiten. Dan krijg je de welkomsbonus gewoon uitgekeerd en kan je dat overal uitgeven.
Ik denk dat je de vraagstelling niet begrijpt. Coolblue geeft 100 euro korting bij een 1 jarig contract en 300 euro bij 3 jaar.

Daarnaast krijg je kortingen op producten en daar gaat de vraag over. Overigens bieden vrij veel energie aanbieders een webshop aan met zogenoemde 'kortingen', maar het is vaak niet de moeite waard.

[ Voor 7% gewijzigd door tweakduke op 21-07-2021 18:09 . Reden: Quote aangepast ]

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

chrisborst schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:55:

Met stiekeme referral, foei.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 21-07-2021 18:17 ]

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbendijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06-2022
evleerdam schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 11:54:
Hier staat toch een overzicht?

https://www.coolblue.nl/e...rende-producten/kortingen

En hier de producten:

https://www.coolblue.nl/e...cten-van-de-bespaarwinkel

Ben er zelf geen klant overigens, dus geen ervaring mee.
He top, die tweede link had ik niet gezien. Inderdaad een compleet overzicht met producten en prijzen (al dan niet met korting!). Dankjewel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 17:01

Perkouw

Moderator General Chat
Ik geef deze even een move naar SF, heeft m.i. wat meer met shopping te maken :)
Pagina: 1