Allen, ik ben op zoek naar een betaalbare speaker voor buiten, waterbestendig, en waarnaar te streamen is via wifi en bluetooth. Ik heb een stopcontact vlakbij en wil de speaker met beugel aan de muur monteren.
Na wat onderzoek kom ik uit op bijvoorbeeld een Sonos speaker van bijna 900 euro, dit is weer iets te duur:
Sonos Outdoor
Verdere zoektocht bracht me op:
Power Dynamics WS50A witte WiFi en Bluetooth speakerset - 240W
Echter, dit is weer een set, waar ik eigenlijk 1 speaker zoek.
Daarnaast moet er gebruik gemaakt worden van een App om te streamen via wifi, Muzo Player app, en deze app heeft slechte reviews.
Doel is een speaker te hebben hangen voor achtergrondmuziek op het terras. Gemonteerd aan buitenmuur, geen gezeur met meeslepen van draadloze BT speaker.
Budget, schappelijke prijs, maar niet te slechte kwaliteit, en zeker niet zo duur als Sonos.
Kan iemand me hierbij helpen?
Na wat onderzoek kom ik uit op bijvoorbeeld een Sonos speaker van bijna 900 euro, dit is weer iets te duur:
Sonos Outdoor
Verdere zoektocht bracht me op:
Power Dynamics WS50A witte WiFi en Bluetooth speakerset - 240W
Echter, dit is weer een set, waar ik eigenlijk 1 speaker zoek.
Daarnaast moet er gebruik gemaakt worden van een App om te streamen via wifi, Muzo Player app, en deze app heeft slechte reviews.
Doel is een speaker te hebben hangen voor achtergrondmuziek op het terras. Gemonteerd aan buitenmuur, geen gezeur met meeslepen van draadloze BT speaker.
Budget, schappelijke prijs, maar niet te slechte kwaliteit, en zeker niet zo duur als Sonos.
Kan iemand me hierbij helpen?