Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
het is volgens mij net zoveel punten maar is net iets groter als de rest, dus wel fijn
check dan:

echt raar, en ik speel al heel errug lang sneek 2, en ik heb hem nog nooit eerder gezien.
Verwijderd
Wel eens vaker gehoord
Kan wel kloppen dat je 'm krijgt als je een Nokia ID hebt ingevuld. Ik heb dat namelijk ook gedaan
kweet dus niet helemaal 100% zeker of het dat is...
Verwijderd
Bewijs:

Ik heb nou 7 keer gesnaked, en 6 keer zo'n ding gehad... Ligt dus duidelijk aan het ingevulde Club Nokia-ID
Verwijderd
Menu - Spelletjes - InstellingenOp zaterdag 18 augustus 2001 19:53 schreef allure het volgende:
waar moe moe je die invullen dan?
onderaan Club Nokia-ID, staat normaal Geen Idee
mmm sjhit, dat zit niet in de 6210Op zaterdag 18 augustus 2001 19:55 schreef tjetta het volgende:
[..]
Menu - Spelletjes - Instellingen
onderaan Club Nokia-ID, staat normaal Geen Idee
Verwijderd
hehe kan het ook niet vinden in de 6210...balen !Op zaterdag 18 augustus 2001 19:57 schreef allure het volgende:
[..]
mmm sjhit, dat zit niet in de 6210
sjah, * allure wil ook een draaidingesOp zaterdag 18 augustus 2001 19:58 schreef aarninkron het volgende:
[..]
hehe kan het ook niet vinden in de 6210...balen !
Some things can not happen until they happen...
Ruilen dan?Op zaterdag 18 augustus 2001 19:58 schreef aarninkron het volgende:
[..]
hehe kan het ook niet vinden in de 6210...balen !
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
hahahahaha Ik ben benieuwd of Soulja die al gehad heeft...
Greetzzzz
* Soef heeft Club ID ook nooit ingevuld gehad....gister wel, en toen kreeg ik hem ookOp zaterdag 18 augustus 2001 22:24 schreef T het volgende:
/me heeft Club ID niet ingevuld en kwam dat dingetje gisteren ook tegen.
Some things can not happen until they happen...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Kheb ook zo'n ding, maar heb em liever met snake 2Op zondag 19 augustus 2001 22:40 schreef jelmervos het volgende:
Ben ik blij dat ik een Nokia 3210 heb met Snake (1).
jammer dat dit niet kan
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Verwijderd
Kijken of ik hem dan ook krijg.
Weet iemand hoeveel punten dat ding oplevert ?
Verwijderd
een schuifpuzzel, solitairspel en een midgetgolf spelletje op. Allen met 3 niveau's
maar toch wil ik snake:)
Verwijderd
Ik heb zelf weliswaar ook een Nokia, maar ik vind soms dat ik die dingen wel heel vaak zie.
Vandaar dat ik het eens navroeg.