Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-04 16:24
Vandaag op zoek naar een bioscoop uitje, dat blijkt maar weer een hele klus te zijn.

Samen met mijn vriendin besloten om naar de bioscoop te gaan. Fast 9 is de keuze. Je zou denken die draait overal en moet je zonder al te veel problemen kunnen bezoeken.

Maar nu komt mijn probleem, die bioscoop tijden zijn zo ongelovelijk |:( |:( |:(

In de regio Nijmegen heb ik 6 bioscopen hun sites bezocht. Bij alle 6 de bioscopen beginnen de films rond 18.00 / 18.15 uur en rond 21.15 / 21.30 uur.

Nu werken mijn vriendin en ik beide tot 17.00. Half uurtje rijden naar huis eten, opruimen en nog eventuele reistijd naar de bioscoop toe... Dusja een voorstelling van 18.15 a 18.30 gaan we net niet redden. Maar als je dan om 21.15 pas zit krijg je eerst 15 minuten reclame waarna de 2 uur durende film pas om 23.30 is afgelopen. Een doordeweeks bioscoop uitje gaat dan over op een nachtwerk avontuur.

Nu snap ik best dat de bioscoopzalen op deze manier 2x een film kunnen draaien, maar vaak zie ik de zalen maar mondjesmaat vol zitten. Ben ik de enige die zich aan deze gang van zaken vreselijk kan ergeren? Waarom niet een film beginnen op primetime 20.00 a 20.30?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

RedFox

Heb je een OV ofzo?

macscot schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 17:07:
Waarom niet een film beginnen op primetime 20.00 a 20.30?
Denk dat je het antwoord zelf al geeft :+
Nu snap ik best dat de bioscoopzalen op deze manier 2x een film kunnen draaien
Trouwens:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q2FmYVBZih1ZGMvzMf7FL8LUl_0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Q5WRUmyw79JrZQheeU7TOSfw.png?f=user_large
Gewoon naar de Vue gaan?

[ Voor 26% gewijzigd door RedFox op 20-07-2021 17:28 ]

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:07

-tom-562

Oliesjeik

Ik weet niet wat je met 'regio Nijmegen bedoelt' (Ooijpolder? Of ten zuiden van Nijmegen? Of meer richting Elst?), in Arnhem zitten ook prima bioscopen. En afhankelijk van waar je woont is Arnhem niet zo heel ver

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

Ja herkenbaar, maar dit is al jaren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-04 16:24
De vraag stellen is hem inderdaad ook beantwoorden, maar ik vroeg me meer af of ik hier de enige in was.

Het lukt ook altijd wel om er uiteindelijk eentje te vinden (zoals Vue Walstraat) in dit geval een normale tijd draait.

Arnhem ook weleens geweest, ook prima daar maar inderdaad iets verder rijden.

Het gaat mij meer om het principe waarbij mijn persoonlijke ervaring is dat als je dan de film van pak hem beet 21.15 pakt. Je staat te wachten totdat je de zaal in mag en ziet de groep voor je de zaal uitlopen. Een handje vol mensen heeft de film hiervoor bekeken. Als ik dat dan zie en zelf vervolgens met slechts 20% aan gevuld publiek de film ga bekijken denk ik zo van tja zonde van z'n prachtige zaal die maar amper gevuld is.

Enige moment dat ik de zalen echt vol zie is de eerste week na een grote release of bij een speciale avond/ evenement..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:59

alienfruit

the alien you never expected

Ja, eten na de film :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:34
Eten na de film, voor de film, tijdens de film. Maak er een uitje van. Opties te over. Waar kan men zich druk om maken tegenwoordig zeg.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:10

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zie hier niet een discussie in een de komkommertijd lijkt aangebroken.

/dicht

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.