{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ikke ook student.
maar ff serieus, ik heb nog nooit gehoord van een 1400 met een lagere stepping dan axia. dus.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Verwijderd
er bestaat geen AXIA 1400.Op zaterdag 18 augustus 2001 15:50 schreef Bubbles het volgende:
Volgens mij heeft de 1400 alleen axia (weet ik niet eens zeker) ayhja (ofzo) en nog nieuwere steppings, dus volgens mij zit dat wel goed. Veel succes
er bestaan 2 "soorten" 1400s : een AYHJA met een "Y" op de derde lijn en een met een "K" op de derde lijn.
maar ALLEMAAL AYHJA. die met "y" is iets beter dan die met "k" overigens
JC
Bij mij op het werk hebben we alleen maar AYHJA's
Zie nu wel een 1333 AYHJA, maar bestel dan toch maar die 1400
volgens mij gaat de multieplier van je mobo nog steeds niet hoger dan 12.5..... dus dan zal je maar op 1250 mhz uitkomen ( jaja.. rekenen tijdens de vakantie... heb hier wel ff rekenbak voor gebruiktZijn er ook 200 Mhz FSB modellen op 1.4 Ghz met een goede core?
Maar volgens mij zijn ze er nu nog niet
https://wren.co/join/Devian
Hmmm een superorb op een 1.4Ghz, dat is iets wat is zowieso niet zou doen...Op zaterdag 18 augustus 2001 20:10 schreef Un4GiveN het volgende:
hoever kan ik mijn vandaag aangeschafte athlon 1400 AYHJA overclocken met normale koeling? (SuperORB)
Mischien gaat het, maar dan moeten we de temperatuur wel weten, dat zegt namelijk wat meer. Ik heb sommige orbs gezien die fantastische prestaties neerzetten (een chrome orb die mijn athlon 1.2 op 35 graden idle hield, en 48 stressed), maar ook die het een pak minder of zelfs gewoon slecht doen (ken er eentje en die doet constant 44 graden idle, en stressed 58).
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Verwijderd
jah maar daar kun je dan 12 above instellen (wat dan 13 is)Op zaterdag 18 augustus 2001 20:18 schreef HlpDsK het volgende:
Pff .. volgens mij is daar wel een BIOS update voor.
ik heb ook een abit kt7 raid
Verwijderd
de tb1400 200mhz is gelocked op 14x, je mobo start dan gewoon op met 1400, ik heb een a7v en met een bios update zou ie die gewoon moeten pakken. Als ik multiplier 12,5 instel word het automatisch 13 bij mij, dan fsb wat omhoog heb je ook 1400..Op zaterdag 18 augustus 2001 20:48 schreef HlpDsK het volgende:
Verder niet? Hoe moet dat dan? Nogal lullig als je daar dan een nieuw mobo voor moet kopen. De KT7-RAID is een half jaar oud.
Ondertussen wel al een dik jaar zenne (binnen 2 weken verjaart mijne pc namelijkOp zaterdag 18 augustus 2001 20:48 schreef HlpDsK het volgende:
Verder niet? Hoe moet dat dan? Nogal lullig als je daar dan een nieuw mobo voor moet kopen. De KT7-RAID is een half jaar oud.
KT7A(-raid) zal eerder een half jaartje zijn zeker
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Als ik het goed zie hoeft daar geen Y of K te staan. Bijvoorbeeld:Op zaterdag 18 augustus 2001 16:08 schreef DuronDude het volgende:
[..]
er bestaat geen AXIA 1400.
er bestaan 2 "soorten" 1400s : een AYHJA met een "Y" op de derde lijn en een met een "K" op de derde lijn.
maar ALLEMAAL AYHJA. die met "y" is iets beter dan die met "k" overigens
JC
A1400AMS30
AYHJA 0126MPM
40B63531209
Of deze:
A1400AMS3C
AYHJA 0114SPAW
RFBAFW10178
Yeah well. The Dude abides.
Hee leuk, een processor die aan texture compressie doet.Op zondag 19 augustus 2001 11:33 schreef Biff het volgende:
[..]
Of deze:
A1400AMS3C
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Verwijderd
IDD, maar de "y" en "k" zijn de meest voorkomende ... de "4" en "r" zijn nog iets beter .... maar zeer zeldzaam tenzij je ongelooflijk geluk hadOp zondag 19 augustus 2001 11:33 schreef Biff het volgende:
[..]
Als ik het goed zie hoeft daar geen Y of K te staan. Bijvoorbeeld:
A1400AMS30
AYHJA 0126MPM
40B63531209
Of deze:
A1400AMS3C
AYHJA 0114SPAW
RFBAFW10178
JC
Yeah well. The Dude abides.