Beste Tweakers en lezers,
Ik zou graag jullie oprechte mening willen vragen over een nieuw cryptoproject.
*weg*
Ze willen veiligheid bieden in de cryptosphere door een lanceerplatform te worden,
waar alleen maar PRE-AUDITED coins (team en tech) MET een ECHTE USECASE zullen worden gelanceerd.
Dus gegarandeerd geen scams of rugpulls meer!
Het team is gedoxxed en liquiditeit is gelocked (1 jaar nu + 10 jaar op eigen platform).
Het team ondersteund ook de nieuwe projecten waar ze achterstaan met geld, technische hulp en promotie.
Ze hebben ook al een aantal grote partners om mee samen te werken, waaronder meerdere audit-firms en 4spots (Zij doen ook Lexus en Red-Bull onder andere)
Automatische reflecties van ELKE transactie naar de holders, wat heel leuk is, maar..
De echte waarde zit in het feit dat elke holder de kans krijgt om de goedgekeurde coins op pre-public-ico prijs te kopen!
Youtube kanaal, Telegram, Twitter, Facebook, etc etc . Alles ziet er keurig uit
*weg*
hier een uur lange AMA met de founder.
Ik persoonlijk denk dat dit een diamant in een zee van rotzooi is.
Wat denkt u?
Graag een eerlijke mening, maar wel pas nadat u even heeft gekeken er naar.
Dank u !
Ik zou graag jullie oprechte mening willen vragen over een nieuw cryptoproject.
*weg*
Ze willen veiligheid bieden in de cryptosphere door een lanceerplatform te worden,
waar alleen maar PRE-AUDITED coins (team en tech) MET een ECHTE USECASE zullen worden gelanceerd.
Dus gegarandeerd geen scams of rugpulls meer!
Het team is gedoxxed en liquiditeit is gelocked (1 jaar nu + 10 jaar op eigen platform).
Het team ondersteund ook de nieuwe projecten waar ze achterstaan met geld, technische hulp en promotie.
Ze hebben ook al een aantal grote partners om mee samen te werken, waaronder meerdere audit-firms en 4spots (Zij doen ook Lexus en Red-Bull onder andere)
Automatische reflecties van ELKE transactie naar de holders, wat heel leuk is, maar..
De echte waarde zit in het feit dat elke holder de kans krijgt om de goedgekeurde coins op pre-public-ico prijs te kopen!
Youtube kanaal, Telegram, Twitter, Facebook, etc etc . Alles ziet er keurig uit
*weg*
hier een uur lange AMA met de founder.
Ik persoonlijk denk dat dit een diamant in een zee van rotzooi is.
Wat denkt u?
Graag een eerlijke mening, maar wel pas nadat u even heeft gekeken er naar.
Dank u !
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 20-07-2021 14:19 ]