Mario Kart Super Circuit

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat lijkt me nou het leukste spel voor de GBA, maar wanneer komt 'ie in Nederland uit? In de VS is dat op 27 augustus en het enige wat ik voor Nederland kan vinden is "rond september" (aldus bartsmit.com).

Weet iemand een exacte datum misschien :?

PS: dit vond ik zelf wel interessant om te weten over het linken van de Japanse versie met een US versie: http://pocket.ign.com/news/37464.html.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij ligt al als import bij Fame, maar daar is ie wel 200 piek :( :( :(

Beeeetje veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 21:19

ddZ

Op zaterdag 18 augustus 2001 16:28 schreef DMaarten het volgende:
Hij ligt al als import bij Fame, maar daar is ie wel 200 piek :( :( :(

Beeeetje veel :(
200 piek voor een gba - game :? Dat is idd aan de prijzige kant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 15:59
het was hier ongeveer in september meen ik :(

precies weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 17:06 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

200 piek voor een gba - game :? Dat is idd aan de prijzige kant :(
Dat is zeker prijzig. Met een beetje mazzel kun je de Europese versie hier kopen binnen een maand, maar dan wel voor de helft van het geld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No offence.... maar ziet iedereen toch in een gba.... wat heb je eraan.... als je pc gewend ben, wil je toch nooit meer zn lelijk pokke spelletje in het klein hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 19:43 schreef MrPiccolo het volgende:
No offence.... maar ziet iedereen toch in een gba.... wat heb je eraan.... als je pc gewend ben, wil je toch nooit meer zn lelijk pokke spelletje in het klein hebben?
Laat me raden, jij hebt nooit een Nintendo/Sega/Playstation gehad? Bij dit soort spellen gaat het echt niet om de graphics enzo, maar om het speelplezier, en dat word niet belemmerd door zo'n scherm hoor...

Zelfs nu zijn spellen als Mario en Zeldda op de NES (dat vierkante ding) nog goed te spelen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je alleen graphics en geluid belangrijk zou vinden is dit wel een redelijk argument, maar het gaat mij meer om de totale speel ervaring en niet om het aantal polygonen per seconde en dat soort onzin. Ik vind dat nintendo de beste software studio ter wereld heeft, en zelfs op zo'n klein apparaat als de GBA kunnen ze nog zulke geweldige spellen maken die in speelplezier menig pc-spel makkelijk overtreffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

idd, op de GBC heb ik geen een spel dat is gespeeld heb NIET uitgespeeld, terwijl ik op de pc ze meestal na een paar dagen in de kast gooi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:00
Op zaterdag 18 augustus 2001 19:43 schreef MrPiccolo het volgende:
Er bestaat nog zoiets als Gameplay :)

En er is zelfs nog iets als buitenshuis, en een laptop is nou niet echt portable in de bus of weet ik waar :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al japanse versie van mario kart advance :) in HK gekocht.. voor 80 piek of zo leuk spel !!!! maar jammer dat je niet met europees / amerikaanse mario kart kan linken met andere gba... dan maar zonder cartridge... ik weet niet of dit werkt nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 12:53

Rashann

Zoek de hond...

Op zaterdag 18 augustus 2001 23:32 schreef normal888 het volgende:
Ik heb al japanse versie van mario kart advance :) in HK gekocht.. voor 80 piek of zo leuk spel !!!! maar jammer dat je niet met europees / amerikaanse mario kart kan linken met andere gba... dan maar zonder cartridge... ik weet niet of dit werkt nog niet geprobeerd...
Niet? Want F-Zero kan het wel, ik heb een Engelse en mijn broer een Japanse en die werken wel gewoon samen...

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot de tijd dat mariokart uitkomt is Bomberman advance natuurlijk een uitstekende multiplayer vervanging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, Mario Advance JAP - EUR werkt ook niet.

Ik heb dezelfde ervaring met F-Zero, na 1,5 maand eindelijk linken met EUR versie (alle tracks/wagens :9~ ). Ik wist dat Mario JAP - EUR niet werkte dus vandaar F-Zero.

Sommige spellen werken gewoon niet zo lekker samen.

Voor zover ik weet komt MarioKart mid-september (13 - 15 Sept).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 18 augustus 2001 23:32 schreef normal888 het volgende:
Volgens het bericht dat hier staat kan je wel met 1 cartridge linken, alleen niet combineren met verschillende typen cartridges dus.

Ook stond er dat F-Zero wel gelinkd kan worden, ook al verschillen de taal-versies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Ik heb hem al gespeeld. ( US versie ) Hij kost omgerekend 100 piek.
Maar hey ik zit in Hong Kong... :P

Enige wat ik erover kan vertellen is dat het zeker de moeite waard is om hem is een keer te testen.
Ik was helemaal verbaasd hoe mooi het spel was op zo'n kleine machine.
Maar na een tijdje ( 6 uur later ) was ik een beetje verveeld. :)

Have fun !

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-10 15:17

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
ik heb hem vannacht gekocht op het vliegveld in Hong Kong, japanse versie voor 450 Hong Kong dollar ofzo, weet niet hoeveel gulden dat is

best geinig spelletje, gaaf hoe ze dat allemaal op zo'n gameboy kunnen proppen

ik heb street fighter 2 revival erbij gekocht, jemig dat zijn pas oude herinneringen, gewoon street fighter 2 turbo maar dan op een gameboy :)

wel jammer dat het allemaal japanse versies zijn maar ach het werkt en de helft in het spel is ook engels zoals de score enzo

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk gameplay is belangrijk, maaar... dit is mijn mening... die vind ik gewoon erg slecht op die dingen.
Vroeger toen ik een gameboy had, vond ik het een allemachtig ding en had ik veel speelplezier, maar toen ik een supernintendo voor mn snufferd kreeg, zat ik nooit meer op de gameboy, zelfde verhaal voor gba VIND IK.

No flame intended!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Op maandag 20 augustus 2001 12:47 schreef MrPiccolo het volgende:
Tuurlijk gameplay is belangrijk, maaar... dit is mijn mening... die vind ik gewoon erg slecht op die dingen.
Vroeger toen ik een gameboy had, vond ik het een allemachtig ding en had ik veel speelplezier, maar toen ik een supernintendo voor mn snufferd kreeg, zat ik nooit meer op de gameboy, zelfde verhaal voor gba VIND IK.

No flame intended!
Tja, zijn een hoop mensen die het niet met je eens zijn dan.. :)
Ik bedoel, je vond de snes leuk (ik ook ;) ).
Als ik nu op een snes zou spelen zou ik dat waarschijnlijk net zo cool vinden, misschien niet de zelfde graphics (zeker weten van niet) maar de spellen blijven hetzelfde..

Overigens komen een hoop spellen van de snes op de GBA uit.. kan je ze onderweg nog eens spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 09:08 schreef Ener-G het volgende:
ik heb hem vannacht gekocht op het vliegveld in Hong Kong, japanse versie voor 450 Hong Kong dollar ofzo, weet niet hoeveel gulden dat is

ik heb street fighter 2 revival erbij gekocht, jemig dat zijn pas oude herinneringen, gewoon street fighter 2 turbo maar dan op een gameboy :)
je moet die spellen niet op vliegveld kopen yo! veel duurder daar !! $450 = 150 piek of zo.. ik had voor $240 = 80 piek ...

ik heb ook street fighter revival gekocht ja die is echt vet !!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 13:35 schreef robbinh het volgende:
14 september
Is dat de (voorlopig) definitieve datum?? Hoe kom je aan die wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14 september is waar kijk maar op http://www.gameboyadvance.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 21:21

Tarin

Just plain weird.

Op zaterdag 18 augustus 2001 22:22 schreef Timpie2000 het volgende:
idd, op de GBC heb ik geen een spel dat is gespeeld heb NIET uitgespeeld, terwijl ik op de pc ze meestal na een paar dagen in de kast gooi..
Zeker, dat heb ik ook :)

En de grap is.. ik geef wel 169 piek uit voor Majora's Mask waar ik dan de komende 3 maanden geen tijd voor heb en geen 100 piek voor welk PC-spel dan ook..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 21:21

Tarin

Just plain weird.

Op maandag 20 augustus 2001 20:25 schreef Dark_Neve het volgende:
Maar ik heb helemaal geen geheheld... :'(

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Ik heb hem even gespeeld, maar ik vind de meeste racespelletjes op de GBA toch niet zo super. Beetje saai en simpel. Ik ga momenteel toch voor de puzzelspelletjes. Kuru Kuru Kururin en Chu Chu Rocket zijn favoriet. Bomberman is ook super. Laatst even wario gespeeld, maar das toch weer niet mijn spel.

Ik hoop dat er weer snel leuke tetris klones komen, Puzzle Fighter zou echt super zijn op de GBA. Weet iemand nog andere leuke puzzle games (niet fortress, want dat zuigt)??

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donkey Kong Coconut Crackers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op maandag 20 augustus 2001 20:25 schreef Dark_Neve het volgende:
Hey ja, helemaal over het hoofd gezien die upcoming games. Nou nog ff wachten... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel goed hè :7

Welke games liggen er op dit moment in de winkel trouwens???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 11:22 schreef robbinh het volgende:
Ik ben wel goed hè :7

Welke games liggen er op dit moment in de winkel trouwens???
Kijk eens hier: http://www.gameboyadvance.co.uk, bij de released games :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 03-10 15:17

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op maandag 20 augustus 2001 13:09 schreef normal888 het volgende:

[..]

je moet die spellen niet op vliegveld kopen yo! veel duurder daar !! $450 = 150 piek of zo.. ik had voor $240 = 80 piek ...

ik heb ook street fighter revival gekocht ja die is echt vet !!! >:)
eh tsja ik mocht het vliegveld niet af :P en in indonesie waren die dingen nergens te krijgen behalve 100 in 1 pokemon gbc games ( in gba doosje :r ) ze waren daar trouwens goedkoper dan dat ik ze hier via import koop, import hier in NL was mario kart import 190 piek, en sfr heb ik hier nog niet eens gezien

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Nou heb ik nog een vraagje over die release van Mario Kart Super Circuit: als 'ie uitkomt op 14 september, kan je dan ook verwachten dat 'ie meteen te halen is bij de gameshops/speelgoedwinkels :?

Of krijg je dan zo'n verhaal van: "als ie nu uit is dan krijgen we hem dinsdag binnen"? Want ik moet hem natuurlijk gelijk de eerste dag hebben he ;).

edit:

Even een nieuw topic voor geopend: [topic=213118/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb 'm gister gekockt en hij is zeker het w88 waard geweest... vet kickuh met z'n 4en MKSC spelen!!!
en dan de ghost van je vrienden verbetere!!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40
Hij is echt zwaar vet. heb hem nu ook.. Zekerz leuk spel...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08-2024

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb hem eergisteren gekocht in Zwitserland (daar loop ik stage). Hij ligt hier al een tijdje in de winkel.

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 23:27
In Nederland is ie ook uit. ik heb 'm afgelopen week gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik ga hem ook zekers kopen , ik zag hem gister voor 101,99 liggen bij de FRS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
Op dinsdag 18 september 2001 11:58 schreef KunDun het volgende:
Ik ga hem ook zekers kopen , ik zag hem gister voor 101,99 liggen bij de FRS :)
bij de Bart smit is ie 99,-
ik ga hem dalijk of daar halen, of bij de e-plaza

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu sinds donderdag en ik moet zeggen dat de nieuwe trax me een beetje tegenvallen; veel te makkelijk op 50cc en 100cc en weer onbestuurbaar op 150cc.. wel kreeg ik acute nostalgie bij het horen van de muziek bij het originele mario circuit :)

Multiplayer is natuurlijk wel r0x0rz :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
ons mam is hem nu halen (ik ben ziek :r )
maar ze mag wel is opschieten :P

ik ben benieuwd, veel mensen zeggen dat hij kei tof is dus ik w8 nog maar even af :z

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
ik heb hem vanmiddag rond een uur of 5 (eindelijk :P) gekregen en ik vind het een heel stoer spel!
het is mooi, goede muziek, hij speelt lekker

gewoon een tof spel!

Pagina: 1