Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
200 piek voor een gba - gameOp zaterdag 18 augustus 2001 16:28 schreef DMaarten het volgende:
Hij ligt al als import bij Fame, maar daar is ie wel 200 piek![]()
![]()
Beeeetje veel
precies weet ik het niet.
Dat is zeker prijzig. Met een beetje mazzel kun je de Europese versie hier kopen binnen een maand, maar dan wel voor de helft van het geldOp zaterdag 18 augustus 2001 17:06 schreef dadinanduZ het volgende:
[..]
200 piek voor een gba - gameDat is idd aan de prijzige kant
Verwijderd
Verwijderd
Laat me raden, jij hebt nooit een Nintendo/Sega/Playstation gehad? Bij dit soort spellen gaat het echt niet om de graphics enzo, maar om het speelplezier, en dat word niet belemmerd door zo'n scherm hoor...Op zaterdag 18 augustus 2001 19:43 schreef MrPiccolo het volgende:
No offence.... maar ziet iedereen toch in een gba.... wat heb je eraan.... als je pc gewend ben, wil je toch nooit meer zn lelijk pokke spelletje in het klein hebben?
Zelfs nu zijn spellen als Mario en Zeldda op de NES (dat vierkante ding) nog goed te spelen hoor...
Verwijderd
Als je alleen graphics en geluid belangrijk zou vinden is dit wel een redelijk argument, maar het gaat mij meer om de totale speel ervaring en niet om het aantal polygonen per seconde en dat soort onzin. Ik vind dat nintendo de beste software studio ter wereld heeft, en zelfs op zo'n klein apparaat als de GBA kunnen ze nog zulke geweldige spellen maken die in speelplezier menig pc-spel makkelijk overtreffen.No offence.... maar ziet iedereen toch in een gba.... wat heb je eraan.... als je pc gewend ben, wil je toch nooit meer zn lelijk pokke spelletje in het klein hebben?
Er bestaat nog zoiets als GameplayOp zaterdag 18 augustus 2001 19:43 schreef MrPiccolo het volgende:
No offence.... maar ziet iedereen toch in een gba.... wat heb je eraan.... als je pc gewend ben, wil je toch nooit meer zn lelijk pokke spelletje in het klein hebben?
En er is zelfs nog iets als buitenshuis, en een laptop is nou niet echt portable in de bus of weet ik waar
Verwijderd
Niet? Want F-Zero kan het wel, ik heb een Engelse en mijn broer een Japanse en die werken wel gewoon samen...Op zaterdag 18 augustus 2001 23:32 schreef normal888 het volgende:
Ik heb al japanse versie van mario kart advancein HK gekocht.. voor 80 piek of zo leuk spel !!!! maar jammer dat je niet met europees / amerikaanse mario kart kan linken met andere gba... dan maar zonder cartridge... ik weet niet of dit werkt nog niet geprobeerd...
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb dezelfde ervaring met F-Zero, na 1,5 maand eindelijk linken met EUR versie (alle tracks/wagens
Sommige spellen werken gewoon niet zo lekker samen.
Voor zover ik weet komt MarioKart mid-september (13 - 15 Sept).
Volgens het bericht dat hier staat kan je wel met 1 cartridge linken, alleen niet combineren met verschillende typen cartridges dus.Op zaterdag 18 augustus 2001 23:32 schreef normal888 het volgende:
Ik heb al japanse versie van mario kart advancein HK gekocht.. voor 80 piek of zo leuk spel !!!! maar jammer dat je niet met europees / amerikaanse mario kart kan linken met andere gba... dan maar zonder cartridge... ik weet niet of dit werkt nog niet geprobeerd...
Ook stond er dat F-Zero wel gelinkd kan worden, ook al verschillen de taal-versies.
Maar hey ik zit in Hong Kong...
Enige wat ik erover kan vertellen is dat het zeker de moeite waard is om hem is een keer te testen.
Ik was helemaal verbaasd hoe mooi het spel was op zo'n kleine machine.
Maar na een tijdje ( 6 uur later ) was ik een beetje verveeld.
Have fun !
dikzak
best geinig spelletje, gaaf hoe ze dat allemaal op zo'n gameboy kunnen proppen
ik heb street fighter 2 revival erbij gekocht, jemig dat zijn pas oude herinneringen, gewoon street fighter 2 turbo maar dan op een gameboy
wel jammer dat het allemaal japanse versies zijn maar ach het werkt en de helft in het spel is ook engels zoals de score enzo
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Vroeger toen ik een gameboy had, vond ik het een allemachtig ding en had ik veel speelplezier, maar toen ik een supernintendo voor mn snufferd kreeg, zat ik nooit meer op de gameboy, zelfde verhaal voor gba VIND IK.
No flame intended!
Tja, zijn een hoop mensen die het niet met je eens zijn dan..Op maandag 20 augustus 2001 12:47 schreef MrPiccolo het volgende:
Tuurlijk gameplay is belangrijk, maaar... dit is mijn mening... die vind ik gewoon erg slecht op die dingen.
Vroeger toen ik een gameboy had, vond ik het een allemachtig ding en had ik veel speelplezier, maar toen ik een supernintendo voor mn snufferd kreeg, zat ik nooit meer op de gameboy, zelfde verhaal voor gba VIND IK.
No flame intended!
Ik bedoel, je vond de snes leuk (ik ook
Als ik nu op een snes zou spelen zou ik dat waarschijnlijk net zo cool vinden, misschien niet de zelfde graphics (zeker weten van niet) maar de spellen blijven hetzelfde..
Overigens komen een hoop spellen van de snes op de GBA uit.. kan je ze onderweg nog eens spelen
Verwijderd
je moet die spellen niet op vliegveld kopen yo! veel duurder daar !! $450 = 150 piek of zo.. ik had voor $240 = 80 piek ...Op maandag 20 augustus 2001 09:08 schreef Ener-G het volgende:
ik heb hem vannacht gekocht op het vliegveld in Hong Kong, japanse versie voor 450 Hong Kong dollar ofzo, weet niet hoeveel gulden dat is
ik heb street fighter 2 revival erbij gekocht, jemig dat zijn pas oude herinneringen, gewoon street fighter 2 turbo maar dan op een gameboy
ik heb ook street fighter revival gekocht ja die is echt vet !!!
Is dat de (voorlopig) definitieve datum?? Hoe kom je aan die wijsheid?Op maandag 20 augustus 2001 13:35 schreef robbinh het volgende:
14 september
Zeker, dat heb ik ookOp zaterdag 18 augustus 2001 22:22 schreef Timpie2000 het volgende:
idd, op de GBC heb ik geen een spel dat is gespeeld heb NIET uitgespeeld, terwijl ik op de pc ze meestal na een paar dagen in de kast gooi..
En de grap is.. ik geef wel 169 piek uit voor Majora's Mask waar ik dan de komende 3 maanden geen tijd voor heb en geen 100 piek voor welk PC-spel dan ook..
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Maar ik heb helemaal geen geheheld...Op maandag 20 augustus 2001 20:25 schreef Dark_Neve het volgende:
14 september is waar kijk maar op http://www.gameboyadvance.com
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik hoop dat er weer snel leuke tetris klones komen, Puzzle Fighter zou echt super zijn op de GBA. Weet iemand nog andere leuke puzzle games (niet fortress, want dat zuigt)??
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Hey ja, helemaal over het hoofd gezien die upcoming games. Nou nog ff wachten...Op maandag 20 augustus 2001 20:25 schreef Dark_Neve het volgende:
14 september is waar kijk maar op http://www.gameboyadvance.com
Kijk eens hier: http://www.gameboyadvance.co.uk, bij de released gamesOp dinsdag 21 augustus 2001 11:22 schreef robbinh het volgende:
Ik ben wel goed hè
Welke games liggen er op dit moment in de winkel trouwens???
eh tsja ik mocht het vliegveld niet afOp maandag 20 augustus 2001 13:09 schreef normal888 het volgende:
[..]
je moet die spellen niet op vliegveld kopen yo! veel duurder daar !! $450 = 150 piek of zo.. ik had voor $240 = 80 piek ...
ik heb ook street fighter revival gekocht ja die is echt vet !!!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Of krijg je dan zo'n verhaal van: "als ie nu uit is dan krijgen we hem dinsdag binnen"? Want ik moet hem natuurlijk gelijk de eerste dag hebben he
Even een nieuw topic voor geopend: [topic=213118/1/25]
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
bij de Bart smit is ie 99,-Op dinsdag 18 september 2001 11:58 schreef KunDun het volgende:
Ik ga hem ook zekers kopen , ik zag hem gister voor 101,99 liggen bij de FRS
ik ga hem dalijk of daar halen, of bij de e-plaza
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Multiplayer is natuurlijk wel r0x0rz

maar ze mag wel is opschieten
ik ben benieuwd, veel mensen zeggen dat hij kei tof is dus ik w8 nog maar even af

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
het is mooi, goede muziek, hij speelt lekker
gewoon een tof spel!