Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ring deurbel 1 hardwired, Ring deurbel 2 niet hardwired

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11 15:53

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met onderstaande vraag.

Tot op heden heb ik een Ring deurbel 1 gehad, maar deze is defect geraakt en met de support van Ring een nieuwe Ring deurbel gekregen. Dit is wel de Ring deurbel (gen) 2.

Voorheen gaf de app aan dat de Ring deurbel 1 wired was aangesloten, dus de Ring werd automatisch opgeladen.

Nu met de Ring deurbel (gen) 2 zie ik in de app dat de batterij status afneemt, dus met andere woorden zit niet wired.

Ik heb verder niets aangepast aan de huidige installatie, in de bijlage een foto van mijn transformator.
Momenteel is het zo als de Ring bediend wordt, gaat mijn mechanische bel ook af. Vandaar de draad die boven in het plafond loopt, de andere draad gaat naar de Ring deurbel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z5EtqloeU0wmUGZbX-2abcCEMlY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bpgB0aNt11kkQnHZ42fUnDj6.jpg?f=user_large

Weet iemand wat ik moet doen om dit verhelpen?

Groet,

Nitro

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Alle reacties

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:49
Is het niet zo dat de batterij onder een bepaalde percentage moet komen voordat je ziet dat deze oplaad?

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11 15:53

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
@Mexflex1980
Ik heb de batterij opgeladen tot 100%, buiten opgehangen en na 2 maanden was die nog op 10%.
Wat ik nog heb kunnen vinden is dat de Ring 2 niet genoeg heeft aan 8v.

Alternatief is nu dat ik de Ring om de twee maanden even van de muur afhaal en s'nachts zal opladen.

Topic mag slotje op!

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo