Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds verkort een palm ik ben van plan om een gsm met infraroot te kopen. Bestaan er danb leuke dingen om te doen op internet met de palm? Heb ook msn op de palm of bv: icq ? dat zou ik toch wel cool vinden als dat er was

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 17:33

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

icq is er, zoek maar eens op www.palmgear.com
msn heb ik nog nooit gezien.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:56
MSN is er ook voor ja, ik zal wel eens even kijken of ik het nog kan vinden.

edit:

Ja hoor: http://www.palmgear.com/software/showsoftware.cfm?prodID=12593

Kost wel $9,95, wat ik heel erg belachelijk vind aangezien de originele versie van MS gratis is :( De MSN-implementaties voor Linux en alternatieve clients zoals Trillian zijn toch ook allemaal gratis?

Dat soort dingen is me overigens al vaker opgevallen bij Palm: een hele hoop applicaties die 'normaal' gratis zijn, kosten voor PalmOS geld. Heel erg jammer is dat.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit geldt net zo goed voor Windows CE...er wordt in de wereld van de shareware nou eenmaal gemiereneukt en op propertiary platforms als Palm OS en Windows CE (maar ook gewoon Windows en Mac OS) is in verhouding erg weinig vrije software.

Dus mag je meteen 25 piek betalen voor een lullig progje :r

• I
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02 15:01

I

ach ja daarom zijn er serials voor dat soort dingen en als je goed zoekt vind je meestal wel een versie die gewoon helemaal compleet is en werkt :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Elke lullo die een idioot programmatje schrijft voor de Palm denkt er jammergenoeg meteen rijk van te kunnen worden. Nu vind ik dat bepaalde programmas zodanig belangrijk zijn dat ze het geld waard zijn (denk aan Datebk3/4, of Supernames, of Wordsmith) maar voor sommige van die lullige hacks waar wel $10 voor gevraagd word...

Vind je het gek dat de warez scene voor de palm ranzig levendig is.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is ongelofelijk voor elk klein ranzig programmaatje vragen ze geld. Ik vind het zelf ongeloofelijk net alsof ze daar wat mee verdienen. Kunnen ze beter freeware maken En ik heb er nu bijna alleen warez op ik ga echt niet betalen voor zo'n mieterig programmatje.
Pagina: 1