Dage mede-Tweakers,
Ik ben sinds kort in het bezit van een 6800XT dus nu heb ik een systeem nodig om haar te huisvesten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen max prijs. ik zoek naar een goede prijs kwaliteit verhouding.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De AMD Radeon RX 6800 XT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks bijzonders.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. gewoon goede kwaliteit. AMD heeft ligt de voorkeur omdat de kaart van AMD is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te veel eisen. Hoe sneller hoe beter, maar voor de goede prijs.
Ga je overklokken?
Misschien. Als het systeem het aankan en ik kan het systeem 5-10% harder laten lopen zonder nadelige effecten dan zal ik het niet laten. Ik ben niet bekend met xmp profielen en ram dus daar kan ik zeker tips voor gebruiken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Suggesties of tips. Ik zit vooral te kijken naar het moederbord en de ram. Vandaar dat ik in deze lijst 3 maal een moederbord heb zitten. Mijn oog valt nu vooral op de master omdat deze natuurlijk een goede bouwkwaliteit heeft voor een lage prijs. Dat hij iets minder snel is met de m2 maakt niet zo heel veel uit.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik ben sinds kort in het bezit van een 6800XT dus nu heb ik een systeem nodig om haar te huisvesten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
geen max prijs. ik zoek naar een goede prijs kwaliteit verhouding.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De AMD Radeon RX 6800 XT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks bijzonders.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. gewoon goede kwaliteit. AMD heeft ligt de voorkeur omdat de kaart van AMD is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te veel eisen. Hoe sneller hoe beter, maar voor de goede prijs.
Ga je overklokken?
Misschien. Als het systeem het aankan en ik kan het systeem 5-10% harder laten lopen zonder nadelige effecten dan zal ik het niet laten. Ik ben niet bekend met xmp profielen en ram dus daar kan ik zeker tips voor gebruiken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Suggesties of tips. Ik zit vooral te kijken naar het moederbord en de ram. Vandaar dat ik in deze lijst 3 maal een moederbord heb zitten. Mijn oog valt nu vooral op de master omdat deze natuurlijk een goede bouwkwaliteit heeft voor een lage prijs. Dat hij iets minder snel is met de m2 maakt niet zo heel veel uit.
Alvast bedankt voor het meedenken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Moederborden | ASRock X570 PG Velocita | € 232,44 | € 232,44 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 Master | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Moederborden | MSI MEG B550 Unify-X | € 280,65 | € 280,65 |
| 1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6800 XT | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify 2 Compact Black TG Light Tint | € 104,89 | € 104,89 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 209,35 | € 209,35 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 99,90 | € 99,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 188,95 | € 188,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.058,40 | ||