Berichten werkt niet meer in Firefox Nightly op Android

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Koning
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-10 10:24
Op het moment dat de berichtenpagina wordt geopend dan crasht Firefox Nightly (versie 92.0a1) Dit gebeurd ook als de pagina in 'Desktop' modes wordt geopend. De overige pagina's werken zonder problemen.

de Koning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:00

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Je bent je wel bewust dat dit een test-versie is?

Op de site staat het zelfs gemeld:
Nightly is een instabiel test- en ontwikkelplatform. Standaard verzendt Nightly gegevens naar Mozilla – en soms onze partners – om ons te helpen problemen aan te pakken en ideeën uit te proberen.
Ik ben geen developer hier, maar ik vrees dat ze hier niks aan gaan doen. Als dit bij mijn project gemeld zou worden, zou ik er ook niks mee doen. Je kan dit beter communiceren aan Mozilla.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Koning
Beste AW_Bos, Bedankt voor uw toevoeging.

Ik ben bekend met de 'test' versie van Firefox (Nightly) echter dacht ik het hier te melden om eventuele fouten voor te zijn als er wijzigingen aankomen in Firefox.

de Koning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Voor de zekerheid: met berichtenpagina bedoel je https://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions ?

Omdat de kans groot is dat het een Ff-bug is (er is geen HTML die de browser mag laten crashen), inderdaad zeker ook daar even melden. :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Koning
Klopt, het gaat om die pagina. :)

Ik zal de (mogelijke) bug bij Mozilla even melden.

Update gemeld bij Mozilla: Mozilla bug

Groet, Vincent

[ Voor 33% gewijzigd door de Koning op 20-07-2021 14:56 ]

de Koning