Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
Hoi,

Sinds kort heeft mijn vriendin een Oppo Reno Z4 5G toestel in mijn bezig.
Super toestel verder alleen merkt ze soms dat het toestel haar Insta niet door laad, TikTok valt weg en youtube stopt.

Dit heb ik getest:
- andere wifi in huis zelfde ervaring
- 4G hotspot ander toestel zelfde ervaring
- ander wifi in ander huis zelfde ervaring
- ping opzetten thuis naar IP van toestel. deze stopt er ook mee.

Weet iemand een instelling die ik kan zetten om dit op te lossen?
Of wordt dit een garatie gevalletje?
Het komt echt heel random voor, het kan weken goed gaan maar dan weer dagen achter elkaar stopt het er weer mee.

Ik had al voorgesteld om het toestel opnieuw in te stellen maar daar zit ze zelf niet zo op te wachten gaf ze aan. Voordat ik dit doorvoer wil ik graag alle opties bekijken

Op 4 en 5 G heeft ze overigens nergens last van hier zit ze minder op social media maar loopt gewoon door.

Alvast bedankt!

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@maubaan in plaast van een volledige reset te doen, kan je ook alleen de netwerkinstellingen resetten. Hiermee verlies je wel alle opslagen wifi wachtwoorden, maar dat kan soms ook al voldoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
thanks ik zal dit vanavond een go geven.

ik vraag mij overigens af of meer mensen een soort gelijk probleem ondervinden met hun Oppo.
Nog nooit een toestel gehad die dit doet.

Alle overige toestellen werken gewoon goed.

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Verwijderd

Heb je al een oplossing gevonden ? Mijn dochter heeft een Reno 2Z en die verliest ook steeds zn wifi connectie. Dan laden inderdaad heleboel dingen niet door. Volledige fabrieksherstel enz hebben we hier ook al geprobeerd!

Ik had een andere topic aan kunnen maken , maar omdat het ook een Oppo Reno toestel is, dacht ik dat het een beetje onzinnig was om een vergelijkbaar topic te starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
Hoi @Verwijderd

Nee het is bij ons een lange tijd beter gegaan. maar het komt met flagen en stoten toch weer terug.
Niet echt het pijnpunt kunnen vinden maar ik begin er mee te kunnen leven, zeer vervelend en ik ga zeker niet nog zn toestel kopen maar er is jammer genoeg geen oplossing in zicht. hopelijk dat iemand meer weet of er een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een Oppo A91, X3 Lite en Reno2 in gebruik maar alleen de 2Z heeft het probleem
Pagina: 1