Inmiddels ook wat wijzer geworden over de mogelijkheden op mijn nieuwe dak.
Ook wisselende legplannen ontvangen.
Maar hier nog kort wat vragen over.
:strip_exif()/f/image/pWz5ohYItZjQB0LRroQm1Mal.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn nieuwe dak.
Onderste dakdoorvoer is voor de warmte terugwin dus daar kan geen paneel overheen. Daarboven zit voor mij een niet te plaatsen afvoer, dit kan van de warmtepomp of gewoon een ventilatiekanaal voor de installatieruimte. Ik geloof best dat de temperatuur gaat oplopen in deze ruimte. Maar daar zou toch gewoon een paneel overeen kunnen?
:strip_exif()/f/image/SqZftB8SWVlBhH8TglKJJlra.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cfB92mm2tgrLGjh0FzF8FCpO.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zijn de 2 (3e optie) legplannen.
Welke zou jullie voorkeur hebben. Zou een 17e paneel boven de warmte terugwin of sowieso panelen dicht naast de warmte terugwin ingetekend zijn last geven op het systeem.?
Mocht iemand meer een warmte terug win systeem hebben. Is de dakdoorvoer de afvoer of invoer? Ik heb namelijk eenzelfde doorvoer aan de zijkant van de woning zitten.
Zie onderstaande foto
:strip_exif()/f/image/oYQKcYJZCKkcLRA4V9FiTFPS.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor jullie ingevingen.
Ook wisselende legplannen ontvangen.
Maar hier nog kort wat vragen over.
:strip_exif()/f/image/pWz5ohYItZjQB0LRroQm1Mal.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit is mijn nieuwe dak.
Onderste dakdoorvoer is voor de warmte terugwin dus daar kan geen paneel overheen. Daarboven zit voor mij een niet te plaatsen afvoer, dit kan van de warmtepomp of gewoon een ventilatiekanaal voor de installatieruimte. Ik geloof best dat de temperatuur gaat oplopen in deze ruimte. Maar daar zou toch gewoon een paneel overeen kunnen?
:strip_exif()/f/image/SqZftB8SWVlBhH8TglKJJlra.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cfB92mm2tgrLGjh0FzF8FCpO.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit zijn de 2 (3e optie) legplannen.
Welke zou jullie voorkeur hebben. Zou een 17e paneel boven de warmte terugwin of sowieso panelen dicht naast de warmte terugwin ingetekend zijn last geven op het systeem.?
Mocht iemand meer een warmte terug win systeem hebben. Is de dakdoorvoer de afvoer of invoer? Ik heb namelijk eenzelfde doorvoer aan de zijkant van de woning zitten.
Zie onderstaande foto
:strip_exif()/f/image/oYQKcYJZCKkcLRA4V9FiTFPS.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor jullie ingevingen.
[ Voor 13% gewijzigd door Tommoz op 19-07-2021 21:02 ]
PVoutput Mijn Zonnefabriek. 13x NSP 310w panelen 3600Growatt omvormer op Zuid