Dus ik heb afgelopen weekend een Nespresso apparaat gekocht bij de winkel. De verkoper vertelde uit eigen beweging dat er momenteel een actie was bij aanschaf van dit apparaat dat je 100 Nespresso cups krijgt voor 10 euro. Prima deal, dus ik heb het apparaat gekocht en hij heeft me geregistreerd en ervoor gezorgd dat het pakket opgestuurd werd. Ik weet trouwens niet of de beste medewerker iemand van de winkel was of van Nespresso, wel viel me op dat hij iets afwijkende werkkleding had, ik geloof een crèmekleurig bloesje...
Vandaag kwam het pakket binnen, blijkt de factuur geen 10 euro maar 23,50. Even Nespresso gebeld en die vertellen me dat de huidige prijs hoort bij de huidige actie en dat de actie van 10 euro eind juni verlopen was...
Wat zijn mijn rechten? (P.s. ik wacht nog op terugkoppeling van winkel, die heb ik hierover ook gebeld)..
Vandaag kwam het pakket binnen, blijkt de factuur geen 10 euro maar 23,50. Even Nespresso gebeld en die vertellen me dat de huidige prijs hoort bij de huidige actie en dat de actie van 10 euro eind juni verlopen was...
Wat zijn mijn rechten? (P.s. ik wacht nog op terugkoppeling van winkel, die heb ik hierover ook gebeld)..

[ Voor 3% gewijzigd door Yorinn op 19-07-2021 21:36 . Reden: Naam winkel weggehaald, gezien deze niets toevoegt aan de discussie. ]
Oost west, 127.0.0.1 best!