IK heb een Asus6600 Deluxe, dus met TV-OuT. Nou wilde ik net een divx film afspelen op mijn tv. Ik gebruik hiervoor tvc2000, dat wel vaker wordt aanbevolen op GOT. IK krijg wel beeld op mijn tv maar de divx blijft als window dus niet fullscreen. Wanneer ik de divx op mijn monitor op fullscreen afspeel en daarna het beeld naar tv switch met ctrl-alt-F2 dan zie ik 'm weer in windows formaat. Op alt-enter (toetsencombinatie in WMP voor fullscreen) werkt ook niet, de desktop blijft zichtbaar
Enig idee hoe ik dit op moet lossen. Ik maak overigens niet gebruik van de Ctrl-Alt-F1 optie, simpel weg omdat ik niet begrijp hoe ik dit moet instellen. Kan iemand even duidelijk uitleggen hoe hij tvc2000 toepast izm Window Media Player.
Ik zet MP pas full screen als ik 'm naar de tv geswitcht heb, dat werkt prima.
Kun je niet de optie 'Show on tv & monitor' selecteren?
Prima, bedankt voor de tip, alleen bij overscan krijg ik een beetje strepen die van boven naar beneden lopen, is er ook een optie dat je de 'normale' scan kan kiezen ipv over of under scan?
Niet dat ik weet, bij mij levert underscan trouwens het beste resultaat op. Misschien is het in jouw geval dan toch beter om met 'Resize' aan de slag te gaan: een kwestie van uitproberen totdat je de juiste instellingen aan het programma (Mp dus) hebt gekoppeld.
Wanneer ik underscan gebruikt dan rekt mijn tv het beeld niet op tot fullscreen, bij overscan gebeurt dit wel.
Het is een philips breedbeeld, 100Hz, PalPlus met draadloze pro logic boxen, ongeveer 4 jaar geleden gekocht
Het is een philips breedbeeld, 100Hz, PalPlus met draadloze pro logic boxen, ongeveer 4 jaar geleden gekocht
Je kunt nog proberen of een andere resolutie/kleurdiepte uitmaakt. Maar of je het perfect krijgt? Bij mij houd ik ook een smalle zwarte rand om het tv-beeld, maar daar valt best mee te leven.Op zaterdag 18 augustus 2001 16:55 schreef bokkel het volgende:
Wanneer ik underscan gebruikt dan rekt mijn tv het beeld niet op tot fullscreen, bij overscan gebeurt dit wel.
Pagina: 1