Waar kan ik mijn PWA hosten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorsharps
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 28-10-2021
Hallo allen,

Ik ben momenteel bezig met het bouwen van een PWA in Vue en ik wilde dit dus gaan hosten. Firebase is het meest toegankelijke maar toen werd ik nieuwschierig en keek ik verder en kwam ik toch met een (naar mijn idee) interessante vraag.

Als je een wordpress website wil hosten kun je gewoon 'hosting' googelen en alles geeft je wel deze mogelijkheid. Een Vue app is natuurlijk net wat anders omdat dit op een nodeserver moet draaien. Vooral als ik er dus bijvoorbeeld een graphQL server/resolver wil inbouwen (mits ik dit goed zeg, moet me er nog in verdiepen maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel).

Firebase en Heroku geven mij deze mogelijkheden, maar firebase is van google en bij heroku moet je alles zelf nog inbouwen. Ik vroeg mij af of jullie ook weten hoe andere bedrijven dit doen? Nemen die een heroku waar ze hun eigen spul op installeren voor iedere klant, maken ze gebruik van firebase of zijn concurrenten? Of zijn er genoeg bedrijven die dit aanbieden maar die heb ik gewoon niet kunnen vinden?

Ik hoop dat mijn vraag goed gesteld is..In de essentie, waar deploy/host ik mijn Vue PWA als ik het bij een nederlands partij wil doen. Net zoals ik bij Strato bijvoorbeeld mijn Wordpress zou hosten.

Bedankt voor het meedenken,

Groetjes!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij