Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-09 11:17
We're writing to inform you that, due to the UK exiting the EU, we will unfortunately be unable to invite you to renew your policy once your current policy expires.
iCarhireinsurance is een auto eigenrisico verzekering. Erg goede optie / vaak goedkoper ipv lokaal bij een autoverhuur een verzekering afsluiten.

Helaas stopt iCarhireinsurance ermee voor buiten de EU :( , en was populair bij een aantal tweakers waaronder ikzelf.

Heeft er al iemand een betaalbaar alternatief gevonden? ;)

[ Voor 18% gewijzigd door tony-stark op 19-07-2021 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat is er zo speciaal aan die toko dat je niet gewoon een verzekerings-vergelijkingssite kan gebruiken?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juup schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:24:
Wat is er zo speciaal aan die toko dat je niet gewoon een verzekerings-vergelijkingssite kan gebruiken?
Huurauto-verzekering. Geen normale autoverzekering.

Je weet wel, die verzekering die ze je normaal a 80% bovenop de huurprijs proberen aan te smeren.

Aan TS: ik huur meestal via WiseCars. Behalve dat ik daar 90% van de tijd de beste prijs krijg, bieden ze ook een dergelijke verzekerservice aan voor een prima prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01
Ik reken af met een ICS Visa Gold Card, dan is het eigen risico meteen tot €1500 verzekerd.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 22:25
Ohra heeft toch zoiets?
https://www.ohra.nl/leenautoverzekering

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 19-07-2021 19:56 . Reden: Niet goed gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
Ohra = 6 euro per dag.

iCarhireinsurance was rond de 75 Euro voor 365 dagen (1 jaar) = 0,20 per dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:53
Xander schreef op maandag 19 juli 2021 @ 17:31:
Ik reken af met een ICS Visa Gold Card, dan is het eigen risico meteen tot €1500 verzekerd.
Volgens de voorwaarden alleen bij de Black Card?
21.6 Reisverzekeringspakket (alleen van toepassing bij een Black Card):
.....
bij autohuur door u en medehuurder, betaald met
de Card (afkoop risico-aansprakelijkheid, eigen risico € 75,-, maximale uitkering € 50.000,-).
https://www.icscards.nl/p...ards/visa-world-card-gold, onderaan de pagina de algemene voorwaarden.

Of kijk ik niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allianz heeft ook zo'n product en ik heb ook wel eens auto's gehuurd via Check24, met hun eigen verzekering. Auto Europe biedt ook zoiets aan.

Aangezien ik uiteindelijk alleen maar auto's huur op vakantie, heb ik mij er gewoon bij neergelegd en reduceer direct bij de verhuurmaatschappij het risico tot € 0. Natuurlijk (veel) duurder, maar dan heb je nooit discussie. Bij Sixt kun je dan direct ook de eindprijs zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:01
Carfanatic schreef op maandag 19 juli 2021 @ 21:27:
[...]

Volgens de voorwaarden alleen bij de Black Card?

[...]

https://www.icscards.nl/p...ards/visa-world-card-gold, onderaan de pagina de algemene voorwaarden.

Of kijk ik niet goed?
Ik heb mijn ICS card via ANWB, blijkbaar wijkt die af van de standaard... https://www.icscards.nl/a...cards/anwb-visa-card-gold

Heb ik ook weer wat geleerd. ;)

De dekking is wel lager dan andere producten (max €1500) maar ik kan niet zeggen dat ik ooit een hoger eigen risico ben tegengekomen. Dat ligt er natuurlijk aan wat voor auto's je huurt en waar. Wel iets om in de gaten te houden.

De card had ik toch al, dus deze verzekering kost me niet bewust extra.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:34

Basszje

Reisvaap!]

Ik huur meestal via sunnycars, daar zit ook een volledige verzekering bij. Vaak krijg je dan de auto bij Hertz, voor ongeveer dezelfde prijs of goedkoper maar met het hele verzekeringspakket erbij dus.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 19:04
Dat is alleen interessant als je het voor een paar dagen nodig hebt. En dan nog, +-10% van de huurprijs voor alleen het verlagen van het eigen risico is fors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het zit ook bij American Express creditcards (in ieder geval Platinum). Voor mij is dat het waard ook voor alle andere benefits van American Express Platinum, maar dat zal voor veel mensen anders zijn. Wordt overigens uit eindelijk geregeld door Axa. Vorig jaar bij Sixt een auto gehuurd, 2 krasjes op de velgen (of die er wel of niet eerder op zaten kan ik niet bewijzen, daarvoor waren mijn before foto's niet goed genoeg, wel een les. Neem nu altijd ff detail opnames van de velgen) gewoon netjes afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broabander
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-08 22:04
Ik heb een MasterCard Black met (ik geloof) €50K huurauto-dekking. Kost me €204 per jaar maar de kosten van doorlopende reis&annul.verzekering met werelddekking (€135) + huurautodekking (€75) + creditcard zelf (€20-€50) + onbeperkte toegang tot airport lounges (€??) weegt wel op tegen die kosten.

Dit en vorig jaar dan even niet…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericwhar
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:57
Ik heb weleens deze gebruikt:

https://www.allianz-assis...-verzekering-autohuur.htm

Nog steeds een stuk goedkoper dan de prijzen van de verhuurbedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maaknietuitjoh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09 13:43
Hier nog een: www.insurance4carhire.com. Gelukkig nooit hoeven claimen, maar lees op sites als Trustpilot/Tripadvisor over het algemeen veelal positieve ervaringen. De voorwaarden vind ik erg duidelijk, de website overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony-stark
maaknietuitjoh schreef op maandag 26 juli 2021 @ 10:35:
Hier nog een: www.insurance4carhire.com. Gelukkig nooit hoeven claimen, maar lees op sites als Trustpilot/Tripadvisor over het algemeen veelal positieve ervaringen. De voorwaarden vind ik erg duidelijk, de website overzichtelijk.
Lijkt erop dat dit alleen voor UK residents is af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maaknietuitjoh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09 13:43
tony-stark schreef op maandag 26 juli 2021 @ 11:43:
[...]

Lijkt erop dat dit alleen voor UK residents is af te sluiten.
Oei, Brexit, je hebt gelijk!
Pagina: 1