Hopelijk kunnen jullie mij helpen met onderstaande vraag:
Graag wil ik lui gamen op de bank met de Xbox controller, zonder dat ik achter mijn PC wil zitten.
Zowel bij hardwarematige of softwarematige oplossingen heb ik last van input lag of algemene lag in de games.
Oplossingen die ik al heb geprobeerd zijn:
- Apple TV --> Steam Link app (werkt opzich wel goed, alleen je kan games van Steam spelen (ja je kan wel non-Steam games toevoegen alleen werkt dat niet echt goed)).
- Steamlink --> Zelfde probleem als punt 1, werkt alleen op Steam games.
- Apple TV --> Moonlight app (Werkt opzich goed, je kan ook van andere libraries games toevoegen, alleen ook hier last van input lag van verschillende games (https://apps.apple.com/nl...me-streaming/id1000551566)).
- HTPC --> Systeem niet meer krachtig genoeg en niet meer geupgrade.
Momenteel heb ik een nieuw systeem met de volgende specs:
Samsung 980 Pro 500 GB
Gigabyte B550 Aorus Elite V2
AMD Ryzen 5 5600X
Corsair Vengeance LPX 32GB 3600MHz
ZOTAC GAMING GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC
Momenteel heb ik onderstaande TV:
LG OLED65CX6LA
Wat kan ik nog proberen om games te kunnen spelen van verschillende ontwikkelaars (Epic, Steam, Origin, GOG, Ubisoft), op de bank met de Xbox controller, zonder lag of dergelijke?
Ik heb geen ervaring met een HDMI Extender 4K of zoiets mogelijk is en of je dan ook geen lag hebt.
Alvast bedankt.
Graag wil ik lui gamen op de bank met de Xbox controller, zonder dat ik achter mijn PC wil zitten.
Zowel bij hardwarematige of softwarematige oplossingen heb ik last van input lag of algemene lag in de games.
Oplossingen die ik al heb geprobeerd zijn:
- Apple TV --> Steam Link app (werkt opzich wel goed, alleen je kan games van Steam spelen (ja je kan wel non-Steam games toevoegen alleen werkt dat niet echt goed)).
- Steamlink --> Zelfde probleem als punt 1, werkt alleen op Steam games.
- Apple TV --> Moonlight app (Werkt opzich goed, je kan ook van andere libraries games toevoegen, alleen ook hier last van input lag van verschillende games (https://apps.apple.com/nl...me-streaming/id1000551566)).
- HTPC --> Systeem niet meer krachtig genoeg en niet meer geupgrade.
Momenteel heb ik een nieuw systeem met de volgende specs:
Samsung 980 Pro 500 GB
Gigabyte B550 Aorus Elite V2
AMD Ryzen 5 5600X
Corsair Vengeance LPX 32GB 3600MHz
ZOTAC GAMING GeForce RTX 3070 Ti Trinity OC
Momenteel heb ik onderstaande TV:
LG OLED65CX6LA
Wat kan ik nog proberen om games te kunnen spelen van verschillende ontwikkelaars (Epic, Steam, Origin, GOG, Ubisoft), op de bank met de Xbox controller, zonder lag of dergelijke?
Ik heb geen ervaring met een HDMI Extender 4K of zoiets mogelijk is en of je dan ook geen lag hebt.
Alvast bedankt.
Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo