Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novy22
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 19-07-2021
Hallo,

Sinds vorig jaar oktober heb ik bij een abonnement een s21, bevalt prima, maar sinds een tijdje gaat het scherm te snel en vaak op zwart, kan ik soms niet meer door een pagina scrollen, of verdwijnt de hele tekst van een internetpagina, dan is zie ik alleen nog de zoekbalk en is het verder wit.

Opstarten hielp wel, maar dat moest ook steeds vaker.
Vandaag kan ik hem nauwelijks gebruiken.
Ik heb geprobeerd om hem een paar keer achter elkaar opnieuw op te starten, dat las ik ergens, maar dat hielp ook maar even.

Wat kan er aan de hand zijn, en kan ik hier zelf nog iets mee of moet ik hem toch laten repareren?

Novy22

...

...

Beste antwoord (via rens-br op 19-07-2021 17:24)

• Novy22
Het is al opgelost.
Ik gebruikte duck duck go, en probeerde het ook met Google.
Daar ging het wel gewoon goed.
Ik heb duck duck go verwijderd, er opnieuw opgezet en het gaat weer prima.

[ Voor 17% gewijzigd door Novy22 op 19-07-2021 14:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Novy22
Het is al opgelost.
Ik gebruikte duck duck go, en probeerde het ook met Google.
Daar ging het wel gewoon goed.
Ik heb duck duck go verwijderd, er opnieuw opgezet en het gaat weer prima.

[ Voor 17% gewijzigd door Novy22 op 19-07-2021 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ik heb het vermoeden dat het in de duck duck go browser zit. Ikzelf gebruik de Samsung Internet Browser en heb de duckduckgo zoekpagina als startpagina (homepage) staan op mijn S21+. Ik ervaar de problemen niet die je beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novy22
Dank voor je reactie.
Wat ik beschreef heeft het inderdaad opgelost.
Misschien een gekke vraag, maar is er dan nog verschil in gebruik tussen of je opent in de app of zoals jij zegt op de homepage als startpagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
De app duckduckgo browser is net als Samsung Internet Browser / Google Chrome / Firefox / Edge ect. een internet browser. Iedere app heeft zijn eigen instellingen (en eventuele ondersteuning voor extensies (zoals bijv. adblockers) en manier van openen/verwerken van internetsites (en ondersteuning van standaarden voor internetsites).

Als je de site duckduckgo als homepage/startpagina dan wordt het zoeken door de site duckduckgo gedaan, maar alle instellingen en ondersteuning is dan voor de browser.

Of je qua gebruik verschil ervaart? Dat denk ik wel, maar daar durf ik geen oordeel over te geven aangezien ikzelf enkel gebruik maak van de Samsung Internet Browser (ik vind het persoonlijk prettig om een knop favorieten onderin het scherm te hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:08

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Novy22 ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novy22
Prima.

En @Gismo1979: Dat is duidelijk en om te onthouden als het zo opnieuw mis zou gaan.
Dankjewel.
Pagina: 1