Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Bluetooth kop telefoon
150 Euro
het apparaat gaan gebruiken om aan LG televisie te koppelen .
[b]LG Nederland informatie gekregen om o.a. de fabrieks instellingen te resetten maar geen verbetering
Gezocht op Internet en alleen oortjes om aan te sleuten maar dat is voor mij niet van toepassing.
LG Nederland mailde mij dat ze geen advies kunnen geven welke koptelefoon geschikt zou zijn. Een beetje vreemd dat dit schijnbaar niet past in hun verkoopassortiment. LG maakt wel melding van Bluetooth mogelijkheid maar verder zoek het maar uit. Erg teleurgesteld
Bluetooth kop telefoon
150 Euro
het apparaat gaan gebruiken om aan LG televisie te koppelen .
[b]LG Nederland informatie gekregen om o.a. de fabrieks instellingen te resetten maar geen verbetering
Gezocht op Internet en alleen oortjes om aan te sleuten maar dat is voor mij niet van toepassing.
LG Nederland mailde mij dat ze geen advies kunnen geven welke koptelefoon geschikt zou zijn. Een beetje vreemd dat dit schijnbaar niet past in hun verkoopassortiment. LG maakt wel melding van Bluetooth mogelijkheid maar verder zoek het maar uit. Erg teleurgesteld
[ Voor 27% gewijzigd door gerton01 op 19-07-2021 12:54 . Reden: Aanpassing tekst ]