Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
SmartTV 50 inch (of 49) ter vervanging van onze non smart TV Philips 40PFL5625H
Wat is je budget?
500 a 600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We kijken vooral veel series / films via Kodi, Netflix, Disney+ en recentlijk NLziet.
Hierdoor is onze planning om gewone vaste TV op te zeggen. Ook maak ik gebruik (naast) Kodi van JellyFin en het zou tof zijn als de app ook op de TV draait. Voor LG is men al lange tijd bezig, voor Android is die al uit.
Wat heb je zelf al gevonden?
Qua merk maakt het mij niet zoveel uit, het is wel de bedoeling dat deze weer lange tijd mee kan (ben niet zo van elk jaar een nieuw device). Dus support moet wel netjes zijn
Wat ik gevonden heb is Philips 50PUS8505 Zilver, LG 50NANO756PA
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel nog over de 50 hz (60hz) en of ik dit ga merken. Heb hier wel over gelezen maar sommige merken het, sommige niet.
Ook hangt de TV tegenover het raam, moet ik nog ergens op letten qua reflectie (bepaalde type schermen uitsluiten)
Ik zoek een?
SmartTV 50 inch (of 49) ter vervanging van onze non smart TV Philips 40PFL5625H
Wat is je budget?
500 a 600
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We kijken vooral veel series / films via Kodi, Netflix, Disney+ en recentlijk NLziet.
Hierdoor is onze planning om gewone vaste TV op te zeggen. Ook maak ik gebruik (naast) Kodi van JellyFin en het zou tof zijn als de app ook op de TV draait. Voor LG is men al lange tijd bezig, voor Android is die al uit.
Wat heb je zelf al gevonden?
Qua merk maakt het mij niet zoveel uit, het is wel de bedoeling dat deze weer lange tijd mee kan (ben niet zo van elk jaar een nieuw device). Dus support moet wel netjes zijn
Wat ik gevonden heb is Philips 50PUS8505 Zilver, LG 50NANO756PA
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel nog over de 50 hz (60hz) en of ik dit ga merken. Heb hier wel over gelezen maar sommige merken het, sommige niet.
Ook hangt de TV tegenover het raam, moet ik nog ergens op letten qua reflectie (bepaalde type schermen uitsluiten)