Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
Ja ik gebruik dezelfde displayport 1.4 kabel voor beide monitors. Bij de iiyama werkt het perfect, bij beide asus schermen "no signal"

• BIOS update uitvoeren op je laptop (als er zijn)
• BIOS reset uitvoeren en wat rommelen met de Thunderbolt settings
• Scherminstellingen resetten
• Source manueel op displayport zetten
• Andere kabel proberen indien mogelijk
• Andere laptop proberen indien mogelijk
• Laptop helemaal uitzetten en opnieuw aanzetten na de kabel aangesloten te hebben (dus niet gewoon rebooten maar echt uitzetten en aanzetten)
[ Voor 18% gewijzigd door Admiral Freebee op 19-07-2021 09:39 ]
• BIOS update uitvoeren op je laptop (als er zijn) -> bios is up to date
• BIOS reset uitvoeren en wat rommelen met de Thunderbolt settings -> uiteraard gedaan, heeft helaas niet geholpen
• Scherminstellingen resetten -> meerdere malen gedaan heeft niet geholpen
• Source manueel op displayport zetten -> uiteraard ook geprobeerd
• Andere kabel proberen indien mogelijk -> deze heb ik helaas niet voor handen(usb-c to displayport 1.4) Ik ga wel andere kabel bestellen om dit definitief uit te sluiten
• Andere laptop proberen indien mogelijk -> op andere laptop werken de beide asus schermen wel, maar deze verbind ik host displayport naar source displayport
• Laptop helemaal uitzetten en opnieuw aanzetten na de kabel aangesloten te hebben (dus niet gewoon rebooten maar echt uitzetten en aanzetten) -> helaas heeft dit ook geen effect
• Extra gedaan. Ik heb nog een Lenovo monitor gevonden ook deze monitor werkt niet als ik hem via usb-c thunderbolt 3 naar de diplayport aansluit. Wel springt de monitor uit standby en geeft hij aan "no connection check signal"
Het gekke blijft dat de iiyama monitors het prima doen als ik ze op deze manier aansluit, waardoor je zou denken dat de laptop en kabel goed zouden moeten zijn
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Vreemd dat de vorige kabel bij de ene motor wel werkte en bij de andere niet

Bedankt iedereen voor het meedenken
Probleem opgelost