Dolphin isdn kaartje onder win2k

Pagina: 1
Acties:

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07 10:38
Heya,

Wel net een uurtje oude forum berichten lopen lezen en diverse drivers geprobeerd, maar ik krijg die fokking E-tech pcta128pci interne isdn kaart niet aan de praat.

Ah wel in zoverre die kaart is wel in windows herkend en geinstalleerd als een isdn se kaart en geeft verder geen foutmeldingen ofzo, maar om te gaan internetten moet ik bij externe toegang toch iets van een modem/isd channel of ander iets hebben...

Hoe krijg ik dat voor mekaar? Het lijkt me dat een te installeren driver dat voor z'n rekening neemt? Maar ik zie alleen die pci isdn se kaart bij m'n netwerkadapters verschijnen |:(

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

:7 klopt. als je de goeie 2k drivers hebt je kan ze downloaden vanaf www.e-tech.nu, kan je hem op de juiste manier installeren. Je moet er wel ff opletten dat pnp os in het bios uit staat. Dit geeft nl. alleen ,aar problemen :)

• actieman
hmm ja PnP bios staat uit, wel gooit win2k vrijwel alle kaartjes (video, audio & modem) op irq9 maar dat moet toch geen probleem zijn?

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

Je kan ze toch op een ander irq zetten in je bios?

• actieman
Sys:

AMD 1400 die toch wel beetje heet wordt met die coolermaster :(
256mb ddr
Asus A7V266
IBM 40GB (uit die 60 xgp serie)
Creative Geforce 2 Pro 64MB
Terratec DMX X-fire

Volgens mij kun je niet per kaart zeggen welke irq ie krijgt, wel kun je natuurlijk van pci slot wisselen...
Maar dan geeft win2k toch al die kaartjes irq 9...

I’m not like the OTTERS

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik heb een soortgelijk systeem en ik heb ook alles op IRQ 9

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

mm vreemd. k heb ister systeempje gebouwd met win 2k gooit alles op 10. maar zo stabiel als een huis ook met a7v.

heb irq's gewijzigt onstabiel. :? niet doen dus |:(

• actieman
tja ik heb hier thuis (gewone a7v) ook alles op irq9 staan, geen probs.
Daarentegen had mn msi-6167 grote probs met irq's (vooral door een mx300 geluidskaart...)

zal die drivers van etech.nu dinsdag eens proberen :)

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1