Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierdop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-03 09:13
Ik heb een merkwaardig probleem bij het installeren van mijn Epson EH-TW7000 beamer. De aansluiting loopt via een HDMI kabel die aangesloten is op de beamer en op een Jung AS Range wandcontactdoos. Als ik een laptop op de wandcontactdoos aansluit dan wordt er geen beeld weergegeven. De kabel achter het wandcontactdoosje werkt wel correct. Dat wil zeggen, als ik een laptop rechtstreeks op de kabel aansluit dan wordt er beeld weergegeven. In het wandcontactdoosje zit een HDMI female female connector. Via het internet heb ik twee nieuwe besteld (PureLink PI020), echter ook hiermee wordt geen beeld weergegeven. Ik heb inmiddels 4x HDMI female female connectoren gebruikt, en allen zonder resultaat.

Iemand enig idee, of wellicht iemand met hetzelfde probleem? Inout wordt zeer gewaardeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-05 11:45
Vaak als je op de beamer geen beeld hebt komt het door de kabel. Met name als je over een aantal meters praat gaat een goede aansluiting/kabel helpen.

Om hoeveel meter gaat het? Heb je ook al een lagere resolutie geprobeerd op de laptop? Lagere resolutie om probleem uit te sluiten.

[ Voor 22% gewijzigd door grote_oever op 18-07-2021 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierdop
Goed punt _/-\o_ , dat kan het natuurlijk ook zijn. Alhoewel de lengte opzich meevalt (kabel vanuit beamer: 10 meter), vervolgens een female - female connector en dan nogmaals 1 meter. Een lagere resolutie helpt helaas niet. Enkel rechtstreeks op de kabel aansluiten (dus geen female - female connector ertussen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bierdop
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-f4Pv2B-58pbSc5E2iVYTr42zSc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RzgH96gtmTm7tKRS2tL5r5fs.png?f=fotoalbum_large
Dit werkt wel ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jo3wtn7-XPZo12SywoIpv8Gm_nA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wQXx26EL4G55qWR5nZybIX0u.png?f=fotoalbum_large
En dit dus helaas niet.