Toon posts:

irritant probleem met cd-rom drives

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een vervelend probleem dat ik altijd al gehad heb maar nergens het juiste antwoord op heb kunnen vinden.
heel vaak als ik een cd-rom insteek leest windows deze maar kan ik hem niet zien in explorer (en andere progs) wat raar is ik kan hem wel zien met ISOBuster de enige manier om deze cdrom dan te kunne zien in explorer is ofwel afloggen ofwel rebooten. ik had dit probleem ook op men Pentium 133.
Weet iemand hier een oplossing voor? tnx

Ik gebruik Nero 5.5.0.3 om cds te fikken en men OS is Windows 2000 Pro heb al getest onder win98, 98se,win2k server, linux altijd hetzelfde probleem.

specs:
AMD Athlon Tbird 1ghz, 256 PC-133 ram, KT7-RAID, SB Live!, Hauppage WinTV, Geforce 2GTS 32, maxtor 20gig en 40gig on ATA100-RAID, 2 Accton 10mbit NICs, logitech ifeel PS/2 keyboard en USB mouse

-> Plextor PX-W 12/10/32A (prim master)
-> LG 52X Max (LG CRD-8520B) (sec master)
-> Pioneer DVD-ROM DVD-105 (sec slave)

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

Ik heb de Pioneer en de LG ook, en zoals jij zegt werkte het bij mij ook niet.
Het begon pas goed te werken, als ik de Pioneer op Sec Master zette, en de LG op Sec Slave.

Het is raar, maar ja, nu werkt het goed...

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

Verwijderd

Topicstarter
zal ik zeker is proberen tnx

maar die Pioneer zit er nog maar een dikke maand in en daarvoor had ik dat probleem ook met alleen de plexor en de lg

en op men 133 vroeger met een creative cdrw 4/4/24 en een gewone 8x cd-rom had ik dit probleem ook