Portal voor MS Office 365 icm bedrijfsnetwerk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:36
Ik heb 2 vragen die mij al een tijdje bezig houden en wellicht dat iemand mij hier antwoord op kan geven.

Vraag 1. Als ik inlog op portal.office.com voor MS Office 365 log ik dan in op het bedrijfsnetwerk van de organisatie waarvoor je werkt of log je in bij Microsoft zelf?

Vraag 2. Kan men malware/virussen etc... overbrengen via deze portal op het bedrijfsnetwerk als men inlogt via een privé laptop? Ter info...op de zakelijke laptop moet men eerst een VPN opbouwen voordat men toegang krijgt tot bedrijfs 'kritische' applicaties. Deze VPN is niet geïnstalleerd op de privé laptop.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Portal van MS Office 365

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb hier wel op gezocht maar geen specifieke antwoorden gevonden

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

1: niet of maar en. Zie het als een flatgebouw waar je bedrijf 1 appartement huurt. Als je naar binnen gaat, ga je bij beide naar binnen. De flatbeheerder heeft het soort sleutels gemaakt, het bedrijf heeft 1 specifieke sleutel aan jou gegeven en heeft bepaald welke deuren het opent in het appartement (en de flat-voordeur portal.office.com, achterdeur sharepoint.com, etc).

2. hangt af van hoe het is ingericht. Of er bijv file sync met Onedrive mogelijk is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:36
Okay, helder. Dank voor je antwoord.