Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeba
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 26-07-2021
Een kennis van mij wil graag mijn 06-nummer hebben, maar dat wil ik niet geven. Ik kan wel met hem communiceren via Messenger. Ik gebruik Messenger pas sinds kort. Als hij me wil bereiken kan hij mij een bericht sturen via Messenger. Nu zag ik dat hij ook de mogelijkheid heeft om mij te bellen via Messenger. Dat vond ik minder. Hij zei dat er geen verschil bestaat tussen bellen via Messenger of bellen via 06. Dus hij vroeg zich af waarom ik niet gewoon mijn 06 nummer aan hem geef, want er zat volgens hem geen verschil tussen bellen via Messenger en bellen via 06. Iemand zei tegen mij dat je inkomende oproepen niet kan negeren via 06 bellen, maar wel via Messenger. Klopt dat? Hoe kan ik dat doen? Diegene zei ook dat als iemand me belt via 06 ik dat als "indringender" kan ervaren dan als diegene me belt via Messenger? Klopt dat ook?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

- Je kan inkomende oproepen ook gewoon negeren met je 06, dit verschilt per telefoon.
- Ik weet even niet welke Messenger je bedoelt.
Diegene zei ook dat als iemand me belt via 06 ik dat als "indringender" kan ervaren dan als diegene me belt via Messenger? Klopt dat ook?
Nee klopt niet. Hij probeert je omver te lullen zodat jij je nummer opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeba
Ik bedoel Messenger van Facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeba
Diegene zei dat ik oproepen via Facebook Messenger kan uitschakelen, maar dat het via 06 niet kan, klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1302638

djeba schreef op zaterdag 17 juli 2021 @ 03:37:
Diegene zei dat ik oproepen via Facebook Messenger kan uitschakelen, maar dat het via 06 niet kan, klopt dat?
Gelul. Kan best.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:08
Lekkere kennis dan…

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Laat je "kennis" lekker wieberen?

Waarom laat je je uberhaupt beinvloeden om een telefoonnummer te geven. Nee is nee. Ik had die gozer/meid per direct geblokkeerd op Messenger.

Assertiviteit kan je leren.
Pagina: 1