Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:37
Ik gebruik circa 1.5 jaar radiator knoppen van Netatmo in combinatie met Google Home. Na mijn verhuizing heb ik dit systeem uitgebreid met een thermostaat. Ging prima behalve dat 'valves' uit de oude woning ook nog bij Google Home stonden én ik miste 2 nieuwe valves. De enige oplossing; unlinken.

Nu het probleem; ik krijg de boel niet terug gelinked.
-Zodra ik in de Google Home app de service opzoek en druk op link krijg ik een webpagina waar ik moet inloggen (bij netatmo) en moet accepteren.
-Ik doe een login en accepteer
-Hij gaat terug naar de Google Home app en daar krijg ik een foutmelding; Could not reach Legrand - Netatmo - BTicino. Please try again.

Het vreemde is dat daarna zowel bij My.netatmo.com > Partner apps én https://myaccount.google.com/accountlinking de dienst netjes vermeld staat. In de Google Home app staat hij echter niet.

Wat ik heb geprobeerd;
-alles unlinken en daarna opnieuw
-Galaxy tablet ipv S9 telefoon
-Commando 'sync all devices' via de Google speaker
-Alle kamers binnen My netatmo hernoemen naar dezelfde naam met daarachter het getal 1
-Google home verwijderen en installeren

Via google support en netatmo support kom ik tot heden ook niet echt verder. Iemand een suggestie?

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 16-07-2021 21:10 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:37
Probleem was de oude woning die nog aangemeld stond binnen de Netatmo omgeving. Na verwijderen oude thermostaat verdween het probleem.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.