Ziggo serie zien over Max Verstappen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaiTak
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 04-04 11:38
Mijn vriendin krijgt interesse in F1. Nu is dat al een wonder maar ik wil haar absolute niet verliezen.... dat ze mee kijkt.

Nu wilde we de Max Verstappen docu van Ziggo terug kijken maar die is niet meer te streamen.... Is er ergens anders een plek waar je deze kan huren of kopen?

Het gaat om: Docuserie ‘Max Verstappen: Whatever it Takes’.

Ik hoop dat iemand een tip heeft. Want dit een klein wonder wat ik niet wil verliezen op zondag middag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ziggo zendt hem zelf niet uit op het moment en stelt hem zo te zien ook niet beschikbaar. https://www.ziggo.nl/ente...cumentaire-max-verstappen

Ze zijn tevens bezig met een nieuwe documentaire dus ik denk dat ze hem even op de plank laten liggen totdat die klaar is. https://www.gpfans.com/nl...ever-it-takes-in-de-maak/

Titel even aangepast overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 16-07-2021 18:39 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:16
Waarschijnlijk is Formula 1 drive to survive dan ook een leuke om te kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 23:23

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Don't push it.
Bij mij vond ze het ook eerst stom. Daarna iets minder stom. Nog wat minder stom. Misschien wel beetje aardig. Aardig. Beetje leuk. Aardig leuk. Leuk. Blijft er nu voor thuis.

Gewoon mee laten kijken met wat jij van F1 kijkt. Af en toe kleine details uitleggen, zoals wat drs is en wanneer ze die mogen gebruiken.
Inzicht geven in G krachten die de coureurs ervaren tijdens remmen of bochten is ook leuk. Heb die van mij een keer met +/- 1,5G van de bank geduwd :+ . En uitgelegd dat coureurs dat x3 of 4 ervaren in de auto's.

Alles kan stuk.