Ik heb op dit moment een 1060 GTX 6 GB kaart in mijn systeem zitten. Ik ben mijn huidige systeem aan het overzetten op een nieuwe rig.
(ik zie dat m`n geheugen misschien ook wel vervangen kan worden, graag daar ook wat advies over.)
Ik zoek een?
Ik zoek een bijhorende VGA kaart. Maar niet voor 1100 euro.
Wat is je budget?
Ik heb geen idee waar ik aan toe zal zijn. Ik zie een prijs van 1100 euro bij de Desktop Best Buy Guide Juli
Maar dat heb ik er echt echt niet voor over Ik vind de helft al heel veel geld voor alleen een VGA kaart.
Al wil met dit systeem ook wel weer 5 jaar verder kunnen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil weten of mijn kaart nu nog een half jaar mee zou kunnen met de rest, en dat ik dan de VGA kaart vervang. Of ligt deze kaart zo ver achter dat ik wel goed moet kijken naar een vervangende
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel I7 11700F CPU
Asrock B56- Steel Legend
Atric Freezer 34
Fractal Design CORE 2500
2x16 GB 2400 MHz Ram (komt uit oude pc)
Samsung 980 1 TB SSD
Cooler Master MWE 650 Gold V2
Dit systeem draait op 4 schermen. 2x 27" en 2x 32" waarvan het hoofd scherm een quadHD scherm is.
(ik zie dat m`n geheugen misschien ook wel vervangen kan worden, graag daar ook wat advies over.)
Ik zoek een?
Ik zoek een bijhorende VGA kaart. Maar niet voor 1100 euro.
Wat is je budget?
Ik heb geen idee waar ik aan toe zal zijn. Ik zie een prijs van 1100 euro bij de Desktop Best Buy Guide Juli
Maar dat heb ik er echt echt niet voor over Ik vind de helft al heel veel geld voor alleen een VGA kaart.
Al wil met dit systeem ook wel weer 5 jaar verder kunnen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil weten of mijn kaart nu nog een half jaar mee zou kunnen met de rest, en dat ik dan de VGA kaart vervang. Of ligt deze kaart zo ver achter dat ik wel goed moet kijken naar een vervangende
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel I7 11700F CPU
Asrock B56- Steel Legend
Atric Freezer 34
Fractal Design CORE 2500
2x16 GB 2400 MHz Ram (komt uit oude pc)
Samsung 980 1 TB SSD
Cooler Master MWE 650 Gold V2
Dit systeem draait op 4 schermen. 2x 27" en 2x 32" waarvan het hoofd scherm een quadHD scherm is.
[ Voor 0% gewijzigd door Iftert op 16-07-2021 17:29 . Reden: spel / opmaak ]
Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen