Ik heb een poosje geleden een abit kg7-raid zitten te bestellen, maar ik zie dat nog geneen winkel dat ding op vooraad heeft! Heeft iemand een idee waar ze hem wel hebben, of is dat ding nog helemaal niet leverbaar???
Ik wacht er ook al een paar weken op.
SWW Zij eerst week 33 en nu week 34.
De lite versie is er wel.
SWW Zij eerst week 33 en nu week 34.
De lite versie is er wel.
* Flippy|IA zit er ook al 3 weken op te wachten, maar wordt steeds uitgesteld....

Heeft er al iemand dit bordje thuis liggen ? (desnoods de Lite...)
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
Verwijderd
Het laatste wat ik heb vernomen is week 36 bij de resellers. Informatie heb ik van een van de distri's van Abit.
Thuisliggen niet, maar in de pricewatch staat de lite ook al (RAID ook, alleen die kan ik niet vinden bij bolderhardware/hardware.nl).Op zaterdag 18 augustus 2001 15:15 schreef Flippy_00 het volgende:
* Laurent zit er ook al 3 weken op te wachten, maar wordt steeds uitgesteld....![]()
![]()
hier kan je iig de lite bestellen, mocht je daar interesse voor hebben
week 36??? 
Hij zou toch allang uit zijn? Of zitten ze hem nog te modden of zo? Daarnaast, eind september werd de athlon 1,5 toch verwacht? Die past er natuurlijk ook wel mooi op.
Ik hoop iedergeval dat ie het wachten waard wordt!
Heb er wel vertrouwen in!
Hij zou toch allang uit zijn? Of zitten ze hem nog te modden of zo? Daarnaast, eind september werd de athlon 1,5 toch verwacht? Die past er natuurlijk ook wel mooi op.
Ik hoop iedergeval dat ie het wachten waard wordt!
Heb er wel vertrouwen in!
Verwijderd
Ja ik heb dat bordje hier thuis liggen 
Werkt overigens zeer goed , moet alleen men schijven nog in raid steken.
Lekkeh 4 ddr slots
greetz Tim
Werkt overigens zeer goed , moet alleen men schijven nog in raid steken.
Lekkeh 4 ddr slots
greetz Tim
Verwijderd
yup die is hier (belgie) ook prima te krijgen....
ik ga binnen enkele dagen m'n EPoX kostenloos omruilen voor een KG7 (4 DDR, zonder raid)
JC
ik ga binnen enkele dagen m'n EPoX kostenloos omruilen voor een KG7 (4 DDR, zonder raid)
JC
Pagina: 1