Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:37
Ik heb een Titan X Pascal enkele maanden geleden gekocht en uiteraard niet de meest koele kaart (wel qua looks 8) ) en vroeg mij af of een repaste wel wat zou doen. Ik heb de kaart nog niet open gehad en uiteraard gaat deze throttlen om ca 82 graden aan te houden en het geluid (niet zoveel eigenlijk) stoort mij ook niet. Zou repasten een verschil maken voor FE blowers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjalling123
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-09 14:55
Ik denk dat het niet nodig is maar kan niet zo veel kwaad als je je zelf ermee vertrouwd 80-90 c is prima en niet gevaarlijk zelfs 100 is nog ok maar moet niet 24-7 op 90+ draaien. Je zou Msi afterburner kunnen gebruiken om het thermal limit te verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deSenna24
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18:37
Tjalling123 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:14:
Ik denk dat het niet nodig is maar kan niet zo veel kwaad als je je zelf ermee vertrouwd 80-90 c is prima en niet gevaarlijk zelfs 100 is nog ok maar moet niet 24-7 op 90+ draaien. Je zou Msi afterburner kunnen gebruiken om het thermal limit te verhogen.
Zoveel game in eigenlijk ook niet meer, ik zet FS2020 wel eens op en met mijn speakers joor ik die videokaart nauwelijks. Hoogste temperatuur dat ik al gezien heb is 83, fan speed zit dan op 42-43% en temp limit op 100% :)

Ik ga er maar afblijven denk ik, toen ik em kocht heb ik met een compressor al het stof er wel uit geblazen dus denk dat het wel prima zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjalling123
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-09 14:55
Hoelang is het geleden dat je het stof eruit hebt geblazen en als je Msi afterburner gebruikt kun je ook de fan iets harder laten draaien als je het geen probleem vindt