ik zou het niet echt weten... politiescanners...
probeer het gewoon ff in gadget... zet er ook onder (je post):
als dit in het verkeerde forum zit, wil een adje hem dan moven naar het goede forum, en een notificatie sturen via icq/mail
probeer het gewoon ff in gadget... zet er ook onder (je post):
als dit in het verkeerde forum zit, wil een adje hem dan moven naar het goede forum, en een notificatie sturen via icq/mail
Ik denk eerder Stuffis Generalis eigenlijk. Voor Gadget Talk moet het toch wel computer-gerelateerd zijn lijkt me.
Mja. IK _denk_ dat je het in SG wel kwijt kan. Blijkt het niet het juiste forum te zijn, denk ik dat het wel gemoved wordt.
Gooi er anders een opm. tussendoor dat je niet echt zeker weet waar je de 'vraag' kwijtkan. Maak er iig een 'leuk' verhaaltje van
Gooi er anders een opm. tussendoor dat je niet echt zeker weet waar je de 'vraag' kwijtkan. Maak er iig een 'leuk' verhaaltje van
oh hij kan al wel in SG ... sorry
dacht ff dat ie dat niet kon.
FF reageren:
Start ik daar net een topic en ik word gewoon half afgekraakt om een simpele vraag,
"of ik kick op sirenes"
dat slaat nergens op want ik luister niet alleen 'af'.
Jammer dat dat soms niet kan, een normale vraag stellen.
oh jah, crew, willen jullie dat topic ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/208131 )
aub op slot gooien want dat gaat straks nergens meer over....
Start ik daar net een topic en ik word gewoon half afgekraakt om een simpele vraag,
"of ik kick op sirenes"
dat slaat nergens op want ik luister niet alleen 'af'.
Jammer dat dat soms niet kan, een normale vraag stellen.
oh jah, crew, willen jullie dat topic ( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/208131 )
aub op slot gooien want dat gaat straks nergens meer over....
Ik heb er wat van gezegd...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
OK, thx,Op zaterdag 18 augustus 2001 15:16 schreef Grrrrrene het volgende:
Ik heb er wat van gezegd...
ik zal weer ff die kant op gaan dan
Pagina: 1