Google Translate problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:00
Weet er iemand waarom Google translate de mist in gaat met het aantal nullen in een vertaling?
Wij kregen vanuit een van onze klanten te horen dat onze diverse webshops verkeerde informatie gaven, en dat daar verkeerde hoeveelheden in stonden.

Wat bleek, ze vertaalden de shops naar hun eigen taal, en daar blijkt nu een issue in te zitten.

Als je naar translate.google.nl gaat, en je vult daar een getal in met 4 nullen, bijvoorbeeld 170000 en je typt er dan een 5 achter, dan veranderd te vertaling ineens naar 170005 ipv 1700005.

Ik heb dit al een tijdje geleden gemeld bij google, maar daar komt natuurlijk geen reactie op. Iemand enig idee of hier al eens eerder tegenaan gelopen?
...

Diverse browsers geprobeerd, Chrome, Edge, IE, windows 10 pc, ipad, maakt allemaal niks uit.
...

Diverse combinaties geprobeerd. Het gaat niet mis bij alle getallen. 1700001/2/3 gaat mis, 4 gaat goed, 5 weer mis, 6 weer goed, 7 weer mis, 8 goed, 9 goed, 0 ook goed.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik heb dit al een tijdje geleden gemeld bij google, maar daar komt natuurlijk geen reactie op. Iemand enig idee of hier al eens eerder tegenaan gelopen?
Ja, het komt meer voor, en is een bekend issue in Google Translate.

Helaas zal je handmatig de getallen moeten checken en fixen, het is niet anders.

Verder vind ik dit geen topic waard, dus ik sluit hem bij deze.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.