Hallo Tweakers,
Ik ben op zoek naar een kant en klare oplossing om zakelijk radio te kunnen luisteren.
Dit is de setup momenteel:

Bovenste is de internetradio op dit moment
Middelste is een "analoge" radio
Onderste is een versterker die zorgt voor muziek in alle fabriekshallen
De middelste gebruiken we dus bijna niet meer, of er moet het verzoek zijn tot een "speciale, lokale zender" die niet via internet te vinden is.
De bovenste AEG gebruiken we nu dus, en in de presets staan een aantal zenders waar men uit kan kiezen.
Alleen de AEG begint het op te geven, steeds vaker "rare" storingen.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel eisen
1 = Indien mogelijk (eenvoudig) te bedienen via bedieningspaneel zonder tussenkomst van appjes
2 = Te bedienen via een app
3 = Zijn er ook radio's te koop waar je naar toe kunt streamen met spotify etc? Dit moet dan wel beveiligd zijn met een wachtwoord
4 = Hij moet dus een tulp uitgang hebben om naar de versterker te gaan.
Hebben jullie nog tips hiervoor, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar een kant en klare oplossing om zakelijk radio te kunnen luisteren.
Dit is de setup momenteel:

Bovenste is de internetradio op dit moment
Middelste is een "analoge" radio
Onderste is een versterker die zorgt voor muziek in alle fabriekshallen
De middelste gebruiken we dus bijna niet meer, of er moet het verzoek zijn tot een "speciale, lokale zender" die niet via internet te vinden is.
De bovenste AEG gebruiken we nu dus, en in de presets staan een aantal zenders waar men uit kan kiezen.
Alleen de AEG begint het op te geven, steeds vaker "rare" storingen.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel eisen
1 = Indien mogelijk (eenvoudig) te bedienen via bedieningspaneel zonder tussenkomst van appjes
2 = Te bedienen via een app
3 = Zijn er ook radio's te koop waar je naar toe kunt streamen met spotify etc? Dit moet dan wel beveiligd zijn met een wachtwoord
4 = Hij moet dus een tulp uitgang hebben om naar de versterker te gaan.
Hebben jullie nog tips hiervoor, ik zie door de bomen het bos niet meer.