Op dit moment heb ik een CM690 eerste generatie, ik stoor mij aan het feit dat deze kast geen goede 240mm AIO support geeft (fans passen niet aan de binnenkant op de top samen met de radiator waardoor de fans bovenaan moeten aan de buitenkant in pull configuratie en de top plastic niet op de kast past en er los op ligt)
Verder resoneert de kast soms op mijn 5 hdd's
en dan moet ik er weer een tik tegen geven.
Zie:
:strip_exif()/f/image/EVAAWopHzmLQ1zGl6CwsjYw8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KTTHhVa4BJQtUBAF14fCWJHm.jpg?f=fotoalbum_large)
Er past dus geen fan meer want te weinig ruimte tussen moederbord en radiator.
Ik zoek een?
midi/big tower
Geschikt voor een normaal atx moederbord
240mm AIO on top met push configuratie fans ( dus genoeg ruimte tussen top van kast en moederbord aan de bovenkant)
5x 3,5'' HDD's.
1x 2,5'' SSD (al kan je deze overal wel kwijt)
GOEDE geluidsisolatie> Niet resonerend door de grote hoeveelheid HDD's die ik heb.
Voldoende koeling: ik wil minstens 2 liefst 3 intake fans van 120/140mm kunnen plaatsen.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk na voldoen aan de specs
, maar vind het niet erg om ~150 te investeren omdat ik meestal toch 10+ jaar met een case doe, ik wil gewoon het moederbord makkelijk kunnen vervangen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind de fractal lijn wel erg mooi.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Werkt met een Z370-A, 8700k die op 6x5.2 ghz draait, 240mm aio koeler, 1080Ti, 5x 3,5'' hdd's, 1 NVME ssd, en 1 2,5'' SSD
Ik vind de kasten van Fractal wel mooi, maar de combi 240mm radiator on top + 5x grote hdd kan ik niet goed achterhalen of dat allemaal mooi en ruim gaat passen.
Wie kan mij adviseren
?
Verder resoneert de kast soms op mijn 5 hdd's
Zie:
:strip_exif()/f/image/EVAAWopHzmLQ1zGl6CwsjYw8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KTTHhVa4BJQtUBAF14fCWJHm.jpg?f=fotoalbum_large)
Er past dus geen fan meer want te weinig ruimte tussen moederbord en radiator.
Ik zoek een?
midi/big tower
Geschikt voor een normaal atx moederbord
240mm AIO on top met push configuratie fans ( dus genoeg ruimte tussen top van kast en moederbord aan de bovenkant)
5x 3,5'' HDD's.
1x 2,5'' SSD (al kan je deze overal wel kwijt)
GOEDE geluidsisolatie> Niet resonerend door de grote hoeveelheid HDD's die ik heb.
Voldoende koeling: ik wil minstens 2 liefst 3 intake fans van 120/140mm kunnen plaatsen.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk na voldoen aan de specs
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind de fractal lijn wel erg mooi.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Werkt met een Z370-A, 8700k die op 6x5.2 ghz draait, 240mm aio koeler, 1080Ti, 5x 3,5'' hdd's, 1 NVME ssd, en 1 2,5'' SSD
Ik vind de kasten van Fractal wel mooi, maar de combi 240mm radiator on top + 5x grote hdd kan ik niet goed achterhalen of dat allemaal mooi en ruim gaat passen.
Wie kan mij adviseren