Daytrading 9 monitoren. Verschillende serie videokaarten?

Pagina: 1
Acties:
  • 539 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TristanenTimo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2022
Ik ben een daytrader die graag 9 monitoren wil gebruiken. Ik heb al gelezen dat sommige kaarten minder dan 2 monioren ondersteunen. Nu is mijn vraag is het mogelijk in een moecderbord met 3 pci-16x sloten 3 verschillende videokaarten er in te doen. waarmee je alsnog beeld kan krijgen op alle 3 de monitoren?

Bijvoorbeeld Hd5670
gt 710
gt 630?

Bedankt voor je antwoord wordt heel erg gewaardeerd

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 21:26
Waarom zou je 9 fysieke monitoren willen? 2x 55inch 4k geeft al de mogelijkheid om zeer leesbaar acht verschillende 'schermen'/'Vensters' tegelijk weer te geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Lumics op 15-07-2021 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TristanenTimo
Budget. Maar geen behulpzame opmerking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 21:26
TristanenTimo schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:02:
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TristanenTimo
daarnaast heeft binance ook niet de juiste tools wanneer je de grafieken opsplitst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

TristanenTimo schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 14:58:
Nu is mijn vraag is het mogelijk in een moecderbord met 3 pci-16x sloten 3 verschillende videokaarten er in te doen. waarmee je alsnog beeld kan krijgen op alle 3 de monitoren?
Ja.

Het probleem is dat hoewel veel videokaarten 3 of 4 outputs hebben, de goedkopere videokaarten maar 1 of 2 clocks hebben voor het aansturen van een display. Als je een videokaart hebt die wel 3 displays kan dan kun je die gewoon 3x in je PC stoppen.

Let wel dat het eerste PCI-slot vaak de beste performance heeft, maar voor daytraden zul je daar weinig van merken.

Als je de monitoren niet al hebt zou ik je aanraden naar een TV te kijken i.p.v. PC monitoren, die zijn goedkoper in de grotere formaten te krijgen en dan zou je goed met 1 of 2 af kunnen in combinatie met bijv. WindowGrid of DisplayFusion/PowerToys om losse vensters op te splitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TristanenTimo
Bedankt voor je antwoord Oon erg gewaardeerd. Ja ik doe de research per kaart zodat ze wel 3 displays compatibel zijn. Tja zijn monitoren van de kringloop dus is voor mij alsnog een fractie van een nieuwe TV.
Ik hou het in gedachten Windowgrid voor als ik nieuwe Tv aanschaf

Ik heb mijn antwoord ik ga verder met zoeken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:33
TristanenTimo schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:02:
Misschien moet je dan wat meer informatie in je opening plaatsen. En kennelijk wordt een antwoord toch niet zo goed gewaardeerd.

Normaal gezien zou ik antwoorden "kun je niet een daisy chain opzetten?". Maar da's vast ook niet behulpzaam vanwege budget.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:40
9 monitoren willen om geld te verdienen en dan over budget beginnen haha.
Heerlijk.

2 55 inch 4K tv's zijn goedkoper denk ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:49

nelizmastr

Goed wies kapot

Let wel dat je met een GT710, GT630 en een HD5670 3 verschillende drivers nodig hebt. 1x AMD en 1x Nvidia lukt wel naast elkaar, maar niet 2x Nvidia door elkaar.

De GT630 kan niet werken met dezelfde driver als de GT710 namelijk.

Idealiter neem je 3x dezelfde kaart.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14:40
TristanenTimo schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:07:
daarnaast heeft binance ook niet de juiste tools wanneer je de grafieken opsplitst.
Maar Windows heeft wel tools om vensters goed te splitsen op het zelfde scherm.

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:55

br00ky

Moderator Harde Waren
TristanenTimo schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 15:07:
Dan zoek je het zelf maar uit. Jij post een topic zonder enige vorm van eigen inzet en fakkelt meteen een behulpzame medetweaker af. Zo werkt het niet.

Mocht je toch een goede intentie hebben, open dan een nieuw topic. Ik verwacht dan wel een onderbouwde voorzet van jouw kant. Wat heb je zelf gevonden?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.