LG 795 FT problemen

Pagina: 1
Acties:

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 15:25
Ik heb sinds een aantal weken een LG 795 FT, en die bevalt me tot nu best goed, maar sinds vandaag begint ie af en toe erg vreemde dingen te doen.
Dan lijkt het net of ie even overschakelt van 9300K kleur naar 6500K kleur, en soms zie je zelfs een soort van streep die snel van boven naar beneden loopt, met bijbehorende kleurveranderingen.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik ga sowieso maandag wel even bellen naar Gistron (daar heb ik em gekocht).

Ps.: Toen ik de monitor kreeg zat er geen vga-kabel bij (slordig!), maar die heb ik zelf maar gekocht omdat Gistron een tijd niet te bereiken was. Zou dit iets uit kunnen maken?

Verwijderd

Als je gewoon strepen op je beeld krijgt denk ik dat die monitor zijn beste tijd heeft gehad...

Verwijderd

Een vriend van me heeft ook een 795 FT en die is al 2keer vervangen geweest vanwege problemen, problemen met kleur en vervelende trillingen...

Verwijderd

Gistron bellen heeft geen zin, die sturen je direct door naar de onsite service, tegenwoordig verzorgd door Teleplan :'(

Verwijderd

Ik heb mijn Lg flatje al 1 jaar en er is nog niets mis mee.
(Of zou dat nog komen? :P )

• Raafz0r
Op zaterdag 18 augustus 2001 14:47 schreef UrgoanElsa het volgende:
Als je gewoon strepen op je beeld krijgt denk ik dat die monitor zijn beste tijd heeft gehad...
Het zijn geen strepen op m'n beeld. Het beeld flikkert om de 10 seconden, waarbij dan voornamelijk de wittinten van kleur verschieten (dus van 9300K naar 6500K). Verder trilt het beeld dan een beetje. Erg vaag dus :(

Hopen dat dat via teleplan dan een beetje goed en snel geregeld wordt, en niet zoals ik nu lees dat die monitor 100 keer wordt vervangen door een gerepareerd exemplaar (zal hier op letten, dat ze me een goede sturen!)

Toch die vriend die zit te twijfelen tussen een LG en een Ilyama maar aanraden om voor de Ilyama te gaan, als ik dit zie.

edit:

Het wordt nu steeds erger. In de grijze balk van tweakers.net zie ik nu continue streepjes, BAH

• Raafz0r
Een updateje.
Net teleplan gebeld, en ik moet ze nu mailen. Maar dat omwisselen gaat vast weer lang duren, want de telefoniste melde mij al dat ze nog geen omruil(!!!!!!)monitoren hadden ontvangen.

Bij het woord omruil ruik ik meteen brand, en vraag dus of ik een compleet nieuwe krijg. Het antwoord: Nee sorry, na een maand is het geen DOA meer, dus krijg je geen nieuwe (BALEN). Ik hoop dat het hele eindeloze omruilcircus mij bespaard blijft.
Pagina: 1