After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
:strip_exif()/f/image/XehsTgNH7lI6AEcdn4t5hMYP.jpg?f=fotoalbum_large)
Even er wat verder ingedoken. Hij werkt alleen als je op het kleine pijltje klikt, die groen gearceerd is, niet op de rood gearceerde tekst.
Dat lijkt te komen doordat op de tekst klikken de checkbox aan- en uitvinkt. Wat ook op mobiel gebeurt overigens.Yorinn schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 20:07:
[Afbeelding]
Even er wat verder ingedoken. Hij werkt alleen als je op het kleine pijltje klikt, die groen gearceerd is, niet op de rood gearceerde tekst.
Klinkt als een feature request om daar iets beters van te maken
The devil is in the details.
Inderdaad, bij openklappen is ook de checkbox gemarkeerd. Dat maakt het ook lastig te bepalen wat de actuele status is. Ik tag @Marvellanius even die deze feature gebouwd heeft
Intentionally left blank
Goed gesignaleerd, en heel fijn dat de context er zo duidelijk bij geleverd was
Ik heb net de fix hiervoor live gezet en ook meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de teksten (hopelijk) wat duidelijker te maken
Ik heb net de fix hiervoor live gezet en ook meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de teksten (hopelijk) wat duidelijker te maken
Marvellanius schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 13:05:
Goed gesignaleerd, en heel fijn dat de context er zo duidelijk bij geleverd was![]()
Pagina: 1