Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triplo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-10-2024
Mijn vraag
...
Is Google Chromecast verenigbaar met de IEast Audiocast via een Android Smart Phone? Kan ik ze beiden dus combineren?

Relevante software en hardware die ik gebruik Android 6.0
...

Alvast bedankt

Harrie
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:53
wat wil je precies? je hebt twee systemen met op de ene een Chromecast en op de andere een iEast Audiocast? wil je die tegelijkertijd van af 1 android telefoon dezelfde stream laten afspelen, of wil je nu eens muziek via het ene systeem spelen, en dan weer eens via het andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triplo
Ik wil graag Chromecast en iEast samen laten spelen vanaf 1 android telefoon. Dus dat ze beiden gekoppeld zijn op 2 verschillende versterkers. Chromecast audio is niet meer te koop, vandaar dat het bovenstaande misschien een alternatief c.q. oplossing is.

Alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20:53
Voor zover ik zie zijn ze niet compatibel, maar ik heb geen van beide in huis om het te testen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:31
Hoi Harry,

Ik denk niet dat je ze aan elkaar kan koppelen. Meestal moet je dan twee dezelfde apparaten hebben en moeten de apparaten de optie hebben om ze te koppelen/combineren/syncen. denk daarbij aan Sonos, Yamaha Musiccast of Denon Heos.

Volgens mij is het wel mogelijk om vanuit spotify op meerdere apparaten tegelijk af te spelen (mits je premium hebt).

Kleine omweg kan nog zien om via Apple airplay af te spelen, dan kun je wel apparaten toevoegen.

[ Voor 20% gewijzigd door Terrz op 16-07-2021 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triplo
Dank je wel.
Pagina: 1