Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Router. Graag zou ik mn IPS router/modem combi in bridge mode zetten en hier een eigen router aan hangen.
De reden hiervoor is dat er heel veel mensen over de vloer komen, na een week stopt de Chromecast, telefoon en laptop met verbinden. Na een reset van de router werkt het weer.
Ook zou het fijn zijn als de dekking net iets beter is.
Ik ben zelf geen fan van AP's etc ik heb liever een goede router.
Eventuele optie om een adblock in de router te zetten zou fijn zijn.
Wat is je budget?
100,- is prima het liefste ook 2e hands
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een huis van ongev. 150m2, de huidige oplossing van de ISP geeft bijna overal dekking(95%).
Ik zoek een?
Router. Graag zou ik mn IPS router/modem combi in bridge mode zetten en hier een eigen router aan hangen.
De reden hiervoor is dat er heel veel mensen over de vloer komen, na een week stopt de Chromecast, telefoon en laptop met verbinden. Na een reset van de router werkt het weer.
Ook zou het fijn zijn als de dekking net iets beter is.
Ik ben zelf geen fan van AP's etc ik heb liever een goede router.
Eventuele optie om een adblock in de router te zetten zou fijn zijn.
Wat is je budget?
100,- is prima het liefste ook 2e hands
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een huis van ongev. 150m2, de huidige oplossing van de ISP geeft bijna overal dekking(95%).